March 09, 2011

Luxo love





Ute herjer gråvær og sludd i dag, men inne på soverommet skinner sola! Skinnende, solid lys i form av en ny luxo lupelampe ♥ Jeg har en far som har samlet på det meste oppgjennom tidene. ALT hadde vi visst plass til. Ja opp på loftet ble det stuet og trykt sammen, til vår store fortvilelse. Da jeg var yngre syntes jeg det var flaut.. I dag syntes jeg det bare er fint. Selv om det råder kaos der oppe, er det gøy å gå på skattejakt på loftet. Jeg elsker å komme over funn som dette. Godt lys over skrivebordet er lux(o)uss .


.

6 comments:

  1. Å, så heldig du er som kan gå på skattejakt på loftet deres! Og når man finner slike kule ting da...!

    ReplyDelete
  2. Stilig lampe !!
    Når jeg teller etter så har jeg 7 luxo lamper i forskjellige versjoner alle funnet på loppemarked. Fine lamper som gir godt lys
    Ha en flott kveld !!
    Klem

    ReplyDelete
  3. Ja, er det ikke rart hvordan mann forandrer seg med årene ;)
    Andre verdier...

    Kjempetøff lampe! I like!!

    ReplyDelete
  4. Luxo lupelampe, holy crap, for en skjønnhet!! <3

    ReplyDelete
  5. Kule:).
    jeg kan ikke unngå å se den flotte samlingen på bildelisten i bakgrunnen:), fantastisk
    Klem Hilde

    ReplyDelete
  6. Sorry, klarte ikke se noe annet enn den fine samlingen med Simpsons-figurer på to av bildene! Helt fantastisk at du har så mange figurer! Hvor har du fått tak i alle figurene? :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!