March 20, 2011

Late night painting

Hva gjør man når de i etasjen under har full fest i de sene timer på en lørdagskveld og du ikke får til å sove?



Da setter man på sin nye favoritt plate, finner frem gode gamle Heft-grunningen og lar seg rive med.
Nye hyllen i gangen skal bli fin.
Tilslutt.
Gleder meg.



What do you do when the neighbours dowstairs throw a party so you cant go to sleep?
You start painting, with your new favourite record on.
The new shelves in the hallway are going to look good.
Eventually.
I am looking farward to that. 


  

4 comments:

  1. Ja, koffår ikkje bruka tida te nåke fornuftig når en likevel blir holdt våken? :o)

    Nå blei eg spent og da jammen.
    Og så flott artikkel da snuppa.
    Så gøy!

    Trur nok det hadde blitt et flott teppe te senga te litle Nanino ja forresten. Det e litt putlete og tidkrevande, men ikkje vanskelig. Litt sånn avslappande og avkoblande liksom å holde på med sånt syns eg :o)

    Håpe alt e bra med deg godsnupa.
    Varme klemmer og tanker te deg og dine vennen.

    ReplyDelete
  2. Du imponerer! Da jeg bodde i leilighet og hadde naboer som holdt meg våken langt inn i de sene nattetimer var det lite konstruktivt som foregikk hos meg. Mest tanker om grusom hevn av noe slag.

    Nå må jeg kanskje nevne at mine naboer likte å feste i de fleste av ukens netter, så det var mange muligheter til å tenke.

    Det ble (kanskje like greit...) ingen hevn på meg. Jeg flyttet til et hus på landet, hvor nærmeste nabo må ha festen utendørs (og ha skikkelig høytaleranlegg med ekstra forsterkere) for at jeg skal miste nattesøvnen. Takk og pris. :)

    ReplyDelete
  3. Ja, høres lurt ut. Man kan ikke sova bort netter man kan male i. ;)

    Gleder meg til å se hylla ferdig. Og du, så GØY med den artikkelen om barnerommet! Jeg er så stolt av deg!!

    ReplyDelete
  4. Flinke deg, håper du har det fint der inne i hovedtsaden...deilig at det snart er vår nå asså. Klemmer fra Wilhelmine

    ReplyDelete

Comments makes me smile!