March 05, 2011

The Kitchen

Bidrag til NIB- utfordringen for mars - Kjøkken. I dag har jeg kost meg med kamera og støvklut. Her kommer litt bilder fra kjøkkenet vårt med nye fliser. Ja nu er endelig siste listen kommet opp igjen og dette må feires. Flinke flinke pappaRottefinn fant fliser på Right Price Tiles med 1700kr rabatt! I det store og det hele betalte han bare 297kr for alt sammen. Flisleggeren fortalte forresten at det går veldig greit med billige fliser på vegg, men at på gulv bør man gå for dyrere varianter pga mye slitasje etc. Kjøkken innnredningen er forøverig ifra Ikea. Lampen også. Her kommer et bilderas fra kjøkkenet anno 5 mars 2011, vi starter til venstre og fortsetter rundt. Håper du henger med!







Måtte sola også skinne hos deg i dag!


32 comments:

  1. Herlig lekent, fargerikt og kreativt!! :)

    Marit

    ReplyDelete
  2. utrolig flott kjøkken, Mumsi:) Lykke til:)

    Klem Trine:)

    ReplyDelete
  3. wow!
    blir glad av alle fargene, lekre bilder!

    ReplyDelete
  4. ÅÅÅ, du har det så tøfft! Masse lykke til på NIB.

    ReplyDelete
  5. Elsker fargebruken og den Zoo klokka er bare kul :)

    ReplyDelete
  6. love it, love it, love it !!!! <3

    ReplyDelete
  7. Veldig fint og fargerikt kjøkken! Lykke til!

    ReplyDelete
  8. Kjøkkenet er nydelig, og mange uvanlige detaljer gjør jo susen. Puffen og den tapetserte kommoden var helt i min smak. He, he. Lykke til i konkurransen.

    ReplyDelete
  9. Kjempe fint kjøkken! Lekent og fargerikt:)

    ReplyDelete
  10. Flott og spesielt kjøkken! Blikkfang :-)

    ReplyDelete
  11. Jeg ble i skikkelig godt humør av kjøkkenbildene dine! Fint med så mange, fine farger og også den flotte kjøkkeninnredningen! :)

    Lykke til i konkurransen. Håper du kommer til finalen så jeg kan stemme på deg!

    ReplyDelete
  12. WOW!! Så fantastisk flott kjøkken dere har! Og så GØY å se!! Elsker hver eneste detalj!

    Dette kommer du høyt med i utfordringen. :) Herlig!

    Masse, masse lykke til, venn!

    ReplyDelete
  13. Hei på dæi!
    Æi bare elske alt dåkker har hjæmme hos dåkker. ALle rom e så gjennomført og hælrig! Kjøkkenet dåkekrs likte æi veldig godt. Fronten på skapdøran va helt perfekt! Kor e kjøkkenet fra?
    E så mange fine detlajer å se hos dæi. Kan sitte lenge å bare se, og oppdage masse nye ting !Det like æi!
    Ønske dæi en fin fin kveld og en god bpollesøndag i mårra!
    klæm fra mæi

    ReplyDelete
  14. Wow for et stiligt kjøkken,
    Så mange fine detaljer.
    kommoden og zoo klokka var knalltøffe, som alt det andre også.
    Klem

    ReplyDelete
  15. For et deilig kjøkken, rett og slett!

    ReplyDelete
  16. Kjempefint kjøkken :) Liker så godt alle detaljene dine . Og kommoden :) (Jeg er fortsatt spent på hva som skjuler seg bak den buede veggen )

    Lykke til i konkurransen :)
    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  17. Å så fint, stilig, tøft og gjennomført :)
    Kan se om og om igjen på disse bildene!
    Lykke til i utfordringen...
    Klem

    ReplyDelete
  18. Fantastisk og inspirerende! Lykke til i konkurransen, håper du vinner:)

    ReplyDelete
  19. Åh, jeg elsker kjøkkenet ditt villt og hemningsløst! Det er så propp fullt av personlighet, kulhet og sjarme! :)

    ReplyDelete
  20. du altså, du har bare en helt egen stil,
    fantastisk komponert,
    litt mer en det oss andre tør;-)
    utrolig flink er du!
    Lørdagsklem

    ReplyDelete
  21. takk for kommentar!

    jeg liker kjøkkenet! og spesielt alle de flotte bilderammene. så snart jeg får litt veggplass har jeg lyst på sånn jeg også. :)

    ReplyDelete
  22. Jeg digger kjøkkenet ditt! :)

    ReplyDelete
  23. Kunne jeg ønske meg noens kjøkken rundt om i bloggverden, tror jeg faktisk ditt hadde vært en absolutt favoritt :) Kjempekoselig og med så utrolig fine farger!

    ReplyDelete
  24. Du har et orginalt, kult og personlig kjøkken!

    ReplyDelete
  25. Knallfint! Herlig fargerikt!

    ReplyDelete
  26. Nydelig kjøkken, med nydelige farger og herlige detaljer!

    ReplyDelete
  27. Rett og slett et knall-fint kjøkken:-)
    Heia farger!

    ReplyDelete
  28. Tusen tusen takk alle sammen for rosende, gode ord. Jeg SMILER her jeg sitter, takk!

    Tøvsjur: Kjøkken fronten er ifra Ikea. Fint at du minte meg på det, nå har jeg fått skrevet det inn i innlegget.

    Skjærstad: Bak den buede veggen er det trappeoppgang. Bare kjedelig, kald trappeoppgang. Skulle ønske det var noe mer spennende :D

    ReplyDelete
  29. Digg! Liker alt, men bildene av hylla med papir/stpff og bildeveggen var knall altså. Herlig å se:)

    Maya

    ReplyDelete
  30. Fint kjøkken! Lekent og fargerikt! I like! Lykke til da:-)

    Klem

    ReplyDelete
  31. kjempe fint kjøkken og veldig stilig freia bakepulver ;) herlig

    ReplyDelete

Comments makes me smile!