March 22, 2011

Happy hangers


 

Hengende glede på en hverdag.


Siste bruktfunn er 11 gamle hengere av ymse slag til under 5 kr stk. 


Noen i flettet fargerik plastikk.


Andre i sirlig heklet rød bomull.


Og visst fant jeg en søt barnekjole til 29kr også!
De gamle hengerene fungerer fortsatt perfekt.


Eller hva syntes du, Nanino?


Mammas nye henger og kjolen din matcher bra, ikke sant?


Oi du, forsiktig, forsiktig.. 


Ehh, mamma prøver å ta fint bilde her vennen, henge på plass igjen!


Humph, ikke det nei..

Og der var hun borte igjen. 
Kanksje ikke helt den reaksjonen jeg ventet i min må-ta-bile-av-og-vise-frem-gledesrus over nye fine gjenstander i hus. Men mamma er ikke bekymret. Innerst inne VET jeg at Nanino egentlig er super fornøyd med den nye kjolen sin OG mammas hengere. Å jadda jadda jadda, det er jeg HELT sikker på.

Mother and daughter are both very pleased with the new old thrifted hangers and toddler dress. Oh yes, very happy!

   

14 comments:

  1. Så heldig du har vært med fine funn!
    Kjolen er helt nydelig og den blir nok super på lille frøkna:)

    ReplyDelete
  2. hehe, så søt! Og fiiine hengere. Jeg elsker gamle hengere. Skapet er fullt. Som en venninne sa som hjalp oss med å flytte: «tror ikke jeg kjenner noen med så mange kleshengere som du har!»

    ReplyDelete
  3. hehe.. herlig! kjenner til den der.. ;) Ikke alt går som mor planlegger når man skal ha fotoshoot!

    Råtøffe hengere! Må gå på jakt snart jeg også. Jeg trenger faktisk flere :)

    ha en fin dag i sola!
    klem

    ReplyDelete
  4. hihi hun er så skjønn :)
    fine funn!

    ReplyDelete
  5. DETTE er jo det desidert kuleste funnet noen sinne!! Enormt fine!! Tror kanksje bestemor har noen sånne, får saumfare ved neste besøk :)

    ReplyDelete
  6. Hehe, herleg! Fine bruktfunn! - om enn dei små ikkje ser det heilt på same måten;-)

    Klem

    ReplyDelete
  7. Heisann!
    Herlige kleshengere!Jeg digger:)
    Jeg er også fan av kleshengere, vi har bare sånne loppishengere i gangen vår vi! Jeg vil ha sånne i plast, det har jeg ikke funnet enda.....Må på loppis pronto.
    Ha en fin tirsdagskveld:)

    ReplyDelete
  8. FINE kleshengere - elsker alle slag :)

    ReplyDelete
  9. Oooo, så kule! Og så fin pris! ;)

    ReplyDelete
  10. Hei! Du er et loppegeni=) Jeg er blitt veldig glad i bloggen din, så fargerik, tøff og annerledes! Herlig miks av alt jeg liker. Ha en strålende tirsdagskveld

    ReplyDelete
  11. Eeelsker sånne hengere. Jeg har noen få etter besteforeldrene mine, og de er hellige! Men nydeligst er jo Nanino da.

    Klem

    ReplyDelete
  12. den gulvhylla blir kjempefin, tar jeg ikke feil har jeg maken på hytta:) Liker den:)
    Herlige kleshengere og nydelig kjole til søte Nanino:)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  13. Hehe, herlig innlegg! Fine hengere!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!