March 16, 2011

Flamingo homeparty


Lørdag som var deltok jeg på Flamingo Homeparty! 
Det er så gøy med slike hjemme fester. En kveld hvor fine ting er fint utstillt, med fine priser og hygge sammen med fine mennesker. Flamingo Kathrine hadde stellt så fint i stand hos seg. Masser av fristelser.. Det endte med at kjolen på bildene over MÅTTE bli min, nydelig komfortabel.Og ingen ting er bedre en komfortable klær. Og litt annet småtteri ble det også handlet.. selvfølgelig ble det det. Om jeg ikke kjøper ute-kaffe på 1 uke eller så, så er pengene spart inn igjen :D Ingen dårligsamvittighet for lommeboken!
Ta gjerne turen innom flamingo bloggen, alle følgere blir automatisk med i månedstrekninger. 

Jeg deltar gjerne på flere slike homepartys, så om noen vet om flere må de bare si ifra. 

7 comments:

  1. ÅÅ, fantastisk, det har jeg lyst å være med på også...si i fra til meg a lille mor...klem Wilhelmine

    ReplyDelete
  2. Kjempekule bilder. Synes din nye bloggidè er knall, gleder meg til å se den komme til liv ;) Takk for koselig hilsen, setter veldig pris på de!

    ReplyDelete
  3. Jeg fikk ikke kommet! :( Nestegang vil jeg være med, si ifra!

    Du er så VAKKER!!

    ReplyDelete
  4. Gosj, jeg vil også!! Herlige kjolen på DEN søte dama da! ;)

    ReplyDelete
  5. Kjempefin kjole på veldig søt dame! Jeg ser hvor datteren din har arvet det herlige håret fra. :)

    ReplyDelete
  6. For en super ide med den nye bloggen din. Jeg skal definitivt komme med mine bruktbutikktips her omkring!
    Gleder meg til å besøke Oslo i sommer nå når jeg kan finne alle de gode bruktbutikkene:O)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!