March 23, 2011

Finishing touches..


Det nærmer seg, det nærmer seg.
Nu er hullet i bakplaten fikset med hjelp av en pappbit, limpistol-lim og fugemasse.
Selvfølgelig målte jeg feil da tapetet skulle kuttes. Hyllerommene var visst ikke like store likevel. Men nå er det også fikset. Sliten og lykkelig over ny hylle i gangen legger jeg snart mitt hode på puten.
God natt alle sammen, måtte drømmene bli gode.

Soon finished with my new bookcase in the hallway.. some cutting errors with  wallpaper is fixed and i can now lay my head on my pillow, happy and tired. Good night everyone, my your dreams be good.

  

11 comments:

  1. Så spennende!
    Gleder meg til å se resultatet!!
    Klem:)

    PS: GA inne hos meg!

    ReplyDelete
  2. Og der så jeg at du allerede er med!!
    *hihi* Så bra!!:D
    Klem igjen

    ReplyDelete
  3. Vilken härlig gul tapet. Det blir mycket spännande att se resultatet:)

    ReplyDelete
  4. Ahhh, det blir flott!
    Flinka!

    Blir så glad av å sjå bilder av deg, godjenta :o)

    ReplyDelete
  5. Så flink du er da;))

    ReplyDelete
  6. knallfint blir denne hylla:) Så nydelig med den gulmalte kanten og smashing tapet:)
    Klem Trine:)

    ReplyDelete
  7. Wiiii!
    Gleeeder meg til å se!!

    ReplyDelete
  8. Det ser knallfint ut!

    ReplyDelete
  9. Det blir fiiiiiiint!!!!

    ReplyDelete
  10. Du er ei driftig og flink dame!

    ReplyDelete
  11. Så utrolig stilig den blir!
    Vel verd alt arbeidet:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!