March 24, 2011

Ferdigstillelse..

.. føles så godt.




Sjarmerende i nydrakt, står hyllen i gangen og gir oss verdifull oppbevaring til ute-acsessoarene, kokebøker og diverse. Tapeten er ifra Retrovilla og det gule måtte få lov til å gå igjen nede på listen og beina. Før så den slik ut.
Nå starter jakten på gode oppbevaringsbokser til å ha i hyllene. Elsker å måtte ut på slike små oppdrag.. De ultimate MÅ finnes. I kveld blir det en liten tur til Ikea for nå har gavekortet vi vant for skohyllene kommet i posten. Hvilken fryd!
Tusen tusen takk til min gode kunstner vennide for bokhyllen OG ikke minst skrivepulten. Du er en engel. Jeg er så takknemmelig.


Finally finished and it feels so good. Now we have more storage uppertunities for all our outside-acsessories, cook books etc. The wallpaper is from Retrovilla, and I just had to repeat the yellow details on the legs. This is how it used to look like. Now the hunt for perfect fitted storrage boxes are on. They must be outhere somewhere. Tonight we are going to Ikea, for the giftcard we wun for our shooeshelves have arrived. What joy it is! 


     

23 comments:

  1. Herlig! Digger det bildet! Håper det kommer til finalen i Håndlaga;)

    ReplyDelete
  2. Den ble kjempefin! Jeg d i g g er tapeten!

    ReplyDelete
  3. Den ble nydelig!! Nå vil jeg også ha ei hylle å tapetsere:)

    ReplyDelete
  4. lekkersmekker hylle:) Nydelig bilde over:)

    klem Trine:)

    ReplyDelete
  5. Kjempefin hylle:),
    digger bilde:)
    Klem

    ReplyDelete
  6. L O V E it - and the picture is just amazing!!!! really....

    ReplyDelete
  7. Stilig den ble :) likte de gule detaljene og tapeten :)Og der er bildet ditt igjen ... Nydelig :)

    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  8. Merethe3/24/2011

    Jeg simpelthen elsker den murveggen! Og med det fargerike bildet hengende blir det hele bare et herlig skue! Har du laget bilde selv?? Maler du på oppdrag? Jeg har lenge lett etter et stort maleri i slike farger, og kunne mer enn gjerne tenke meg et likt ditt! :)

    ReplyDelete
  9. Utrolig stilig med de gule detaljene, og herlig tapet! Fine hylla i fine gangen:-)

    Klem, Elin

    ReplyDelete
  10. Tøff, så fint asså. Nydeligste boksen som står oppe på den også...bare elsker bokser jeg. Er det noen loppis på gang i Oslo snart eller?? Klem Wilhelmine

    ReplyDelete
  11. Fint det ble :D Bare digger det bildet du har over kommoden! Jeg blir utrolig gira når jeg ser hvor kreativ du er :D

    Ha en fin dag, klem Anne-Marthe:)

    ReplyDelete
  12. Det bildet du har er skikkelig, skikkelig kult! Hylla er også veldig fin da, hehe! :)

    ReplyDelete
  13. Så bra det ble!!
    Det siste bildet var veldig fint!:)
    KLem

    ReplyDelete
  14. Så kul! Elsker tapeten!

    (PS:Bloggen din vises hos meg som små bilder og pitteliten tekst innimellom..Veldig rart..Det er kun din jeg opplever det med. Har du hørt andre oppleve det samme? )

    Klem P

    ReplyDelete
  15. Wow, snyggt!

    Jag blev helt "kär" i din blogg, verkligen läcker. Tapet, konst och DIY är mina passioner. :)

    ReplyDelete
  16. Skjønte det, den ble KNALLFIN!! :D Du er så flink! :D

    ReplyDelete
  17. Kjempefint!!! Flott maleri bak også :)

    ReplyDelete
  18. Ferdigstillelse er alltid godt!
    Og dette ble nice :D

    -Amalie

    ReplyDelete
  19. Dette ble veldig fint. Jeg er selv litt hektet på/oppgitt over gul tapet for tiden- men ble veldig, veldig glad av å se hvor fin den hyllen din ble :)

    ReplyDelete
  20. Den ble NYDELIG!! For en herlig tapet! Elsker gulfargen. Flinke, flinke du! ♥

    ReplyDelete
  21. SÅ FINT det ble!!!
    Deilig å gjøre ferdig prosjekter :)

    God helg!

    ReplyDelete
  22. He he, du får sjekke her på nomineringa;)
    http://handlaga2011.blogspot.com/2011/02/kategori-7-bilde.html#comments

    Jeg er jo så stolt av at noen som jeg har nominert kom videre til finalen:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!