March 26, 2011

All Night Long..

-->Press Play <--



...vil jeg nynne på denne sangen, All Night Long av Mary Jane Girls fra 1983. Absolutt ELSKER den! PappaRottefinn fant den og 30 andre go`plater på Ski bruktbutikk på vår utflukt i dag :





..vil jeg SMILE, le og virkelig godte over denne herligheten som er blitt min! For 300kr kunne jeg ikke la en Simo et-el-annet nummer, retro blå fløyels dypvogn, være igjen i bruktbutikken i Ås. Det er nå offisiellt, jeg er old school barnevogn frelst! Så ja da ligger det i kortene, Nanino skal og MÅ få flere søsken! En dag.. :




All night long, vil jeg glede meg over nye barne vinylplater som han fant til Nanino også. Elsket disse kasettene da jeg var liten :




... vil jeg kunne se Naninos nye lampe fra Ikea og nye tellepærle-saken,10kr, når jeg går inn for å se til henne. Kulerammen, Takk Stine! er fra bruktbutikken i Ås :




... ( i 1 og enhalv time ihvertfall ) vil jeg høre vaskemaskinen vaske med blant annet disse klærne jeg også plukket opp på Ås bruktbutikken i dag. 10 og 15 kr plagget er flott :




... vil jeg sove vedsiden av den nye krukken med epler, 10kr. Her foreviget på nattbordet i ettermiddag :




Ønsker alle innom en fantastisk bra lørdags kveld, 
må lørdags go` følelsen vare All Night Long!




All night long with Mary Jane Girls is one of my all time favourite songs. Check it out above! My babyDaddy found this record amongst plenty others this afternoon, on our Saturday thirfting hunt. He also picked up to classic Norwegian childrensongs records for Nanino. I found lots of other goodies aswell. The best was the old school Simo baby pram. Love it love it love it! 

Wish you all a good Saturday evening, must the good feeling last All Night Long!

    
 

11 comments:

  1. Oj, for noen fine bryktfunn!! Vognen var jo bare knallkul!!!

    Kuleramme heter det :) Jeg er lærer skjønner du ;)

    ReplyDelete
  2. Hehe.. Vogna har jeg siklet etter, men m tre vogner i hus har jeg ikke plass til mer.. Og den røde genseren stod jeh med i hendene på torsdag. Da jeg hang den tilbake, fordi jeg tenkte den ble litt liten til ham jeg hadde i tankene, tenkte jeg faktisk på deg. At du kanskje kom til å kjøpe den om du var innom.

    Så derfor ler jeg godt nå. At jeg kan 'kjenne' deg uten å kjenne deg.

    Fikk med meg et fint skatoll jeg da :) så jeg gikk ikke fullstendig tomhendt hjem.

    Ha en herlig søndag!
    Klem

    ReplyDelete
  3. Å, så mykje fint du har funne! Kjempetøff vogn og Kardemommeby og Hakkebakkeskogen er to av mine absolutte favorittar. Og så SÅ fine cover på platene:)

    Skjønner godt at du er fornøgd! Ha ei fortsatt god helg:)

    ReplyDelete
  4. Så mye fint!! Og den vogna er jo bare fantastisk:)

    ReplyDelete
  5. hehe barnevogngal, kanskje? :) Men vogna er helt skjønn. Vurderte å spørre om å kunne få ta den frem og fotografere den, selv om jeg ikke skulle ha den. ;) Knallfin!

    Nyt funnene og ha en herlig søndag!

    klem

    ReplyDelete
  6. Jeg er en novise innenfor bloggverdenen,men din blogg står virkelig som en nr.1.

    Fantastiske bilder,farger og minner.

    ReplyDelete
  7. Steiki, for en platesamling! :D
    Og den vogna var bare heeelt fantastisk kul, 300, er jo ingenting, klart den måtte bli med! ;)

    ReplyDelete
  8. nais låt :)
    og mange herlige bilder!

    ReplyDelete
  9. Så mange skatter dere har funnet. Åh merker jeg får gode minner strømmende på når jeg ser platene av Egner. De hørte jeg om og om igjen på platespilleren da jeg var liten.

    ReplyDelete
  10. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Håper det var i orden at jeg linket deg ;)

    Får alltid så mye god inspirasjon her inne. Fantastisk vogn, 300:- er litt av ett kupp. de går for flere tusen på finn og diverse antikk messer.

    og en diggbar låt jeg har hørt utallige ganger nå

    ReplyDelete

Comments makes me smile!