February 09, 2011

Stelleplassen på soverommet



 


Tror ikke jeg har vist frem mer av stellebordet vi fikk i fjor sommer.
Dette knæsj orange stellebordet med badekar er pappaRottefinns fra 1970 
årene. Jeg ER SÅ glad for at Svigemor har tatt så godt vare på det!
Nå fungerer det ypperlig som stelleplass på soverommet vårt.


Noe annet Svigermor har tatt vare på fra tidligere år er en mengde ubrukte 
fargerike 70`talls håndkler. Elsker dem. Noen av dem er blitt Nanino sine.




Den skjønne lille uroen er fra min Mor. Da jeg sist var på besøk fikk jeg se
om der var noe overskudds julepynt jeg ville ha.
Selvfølgelig var det det. 2 stk slike fugleuroer var noe av godsakene.
Så søt!



En liten P.S. 
For å ikke virke veldig selvmotsigende ( Har tidligere sagt jeg har dårlig
råd & så viser jeg en masser av sko under her..) så vil jeg bare få presisere 
at med unntak av noen få, så er alle skoene kjøpt på salg eller fått. 
PappaRottefinn går rett inn i sample størrelsen og etter mange år i musikk bransjen
har det blitt endel sponsing på han med blant annet sko. 
Ellers handler vi bare sko når det er salg. På diverse lagersalg og
outlets og på markedsdager. DA er det lov om prisene er gode...
Og har man et visst anntall og passer GODT på dem blir skoene lite slitt og
kan vare lenge lenge lenge.. 
..jepp.


23 comments:

  1. Hei SøTe :)
    ...Så koselig å vite at jeg er til inspirasjon for deg

    Er kanskje det KULESTE stellebordet jeg noengang har sett.
    Du får så kult lys på bildene dine..
    *digger*

    ReplyDelete
  2. åh.. så fantastisk!! Herlighet for en nydelig stelleplass.

    Nå er jeg inspirert til å dra hjem og fikse opp vår stelleplass litt også :)
    Å skifte bæsjebleier må jo være en fryd! ;)

    klem

    ReplyDelete
  3. utrolig flott stellebord, så artig at svigermor har tatt vare på alt fra da Rottefinn var liten:) Utrolig fin farge:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  4. Utrolig kult stellebord, ja i det hele tatt en fantastisk fin stelleplass:)

    ReplyDelete
  5. Fytti katta for et kult stellebord! OG det som gjør det enda bedre er at faktisk PAPPAN har brukt det! Kult! ;)

    ReplyDelete
  6. Veldig fint stellebord ja.Lurer på hvorfor de ikke lager fine stellebord lenger?...husker jeg synes det var utrolig vanskelig å finne noe fint da jeg skulle kjøpe for noen år siden.. Det slipper hvertfall du!Koselig og fargerikt stellebord:)

    ReplyDelete
  7. Så fint det stellebordet var :) Og koselig at slikt går i arv. Fint på hyllene også, tøft å bryte med bildet av Jack Nikelson ;)

    Ha en super kveld
    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  8. Så fin plass du har laget til!
    Det må være mye koseligere å skifte bleier da!
    Jeg tror jeg hadde et sånt stellebord til dukkene mine når jeg var liten, bare i miniutgave...
    Lurer på hvor det er nå..

    Ha en fin onsdagskveld! :)

    ReplyDelete
  9. Så kult stellebord! Og artig at det er en del av familiehistorien :)

    ReplyDelete
  10. Så fint!Jeg digger stilen din, den treffer meg midt i interiørhjertet.Du er så flink til å kombinere farger og sette møbler og stæsj sammen.HERLIG stellebord, kjempefine bilder!Ja til flere bilder fra huset ditt!!

    ReplyDelete
  11. Utrolig kult stellebord! Og det skoskapeti gangen deres var helt fantastisk.

    ReplyDelete
  12. Det er den flotteste og herligste stelleplassen jeg noen gang har sett!!

    Tror jeg må komme på besøk en gang.
    Elsker bildene fra huset ditt. (Leiligheten..kanskje? Iallfall der du bor.)

    ReplyDelete
  13. Shitkult stellebord!!!

    ReplyDelete
  14. Næææh! Knall og knallkult! :D

    ReplyDelete
  15. Fyttigrisekatta for et pent stellebord.

    ReplyDelete
  16. Det kuuuuuule stellebordet da, så heldig du er som har ei svigermor som har tatt vare på det!! Superkult.

    ReplyDelete
  17. Åh, så fantastisk at de har tatt vare på det kule stellebordet! Og så gøy at dere bruker det igjen:)

    ReplyDelete
  18. Fantastisk stellebord - ooooog koseleg stelleplass!

    Fin kveld til deg!

    ReplyDelete
  19. Så herlig det var!!!! Skikkelig kult!!
    Og for noen nydelige bilder du tar :) Det har mye å si...

    Klem fra Stine

    ReplyDelete
  20. Så herlig det var!!!! Skikkelig kult!!
    Og for noen nydelige bilder du tar :) Det har mye å si...

    Klem fra Stine

    ReplyDelete
  21. Fantastisk stelleplass!

    Vet du, jeg tenkte faktisk ikke på det med dårlig råd og alle skoene. Og jeg tror vi jenter har behov for å forklare oss opp ned og i mente. Jeg kjenner på det samme. Virker som om noen har et visst inntrykk av at jeg bare kjøper og kjøper. Sannheten er at jeg nesten aldri handler noe til full pris, og om jeg gjør det så har jeg spart til det en god stund. ;) Og det går da på bekostning av andre ting som frisørbesøk eller nye klær til meg selv. Ikke noen andre i familien! ;)

    ReplyDelete
  22. HÆÆÆRLI og fargeriiiikt!!!! dejjlig å skifte bleier <3

    ReplyDelete

Comments makes me smile!