February 08, 2011

The Shoe Locker



Mumsi og pappaRottefinns lille Nanino er ikke noe dårligere stilt på skofronten.
Med hjelp av gode venners gavedryss og litt fra pappaRottefinn har Nanino byggd 
seg opp en imponerende liten sneaker samling. Dunks, Air Max, Addidas Superstar
er alle med å pryder skapet som nå er dedikert sko. 
På utsiden henger mine første sko.. tror jeg.. eller er de min brors?.. Ikke godt å si.
Men velger å tro at om de har endt opp her, så er de nok mine!?



The sneaker colouring book er verdt å sjekke ut for ivrige sneaker fans.
Fargeleggingsboken er en gave fra onkel H. Om Nanino får ha den helt for seg 
selv, er jeg neimen ikke så sikker på.



Den fantastiske tapeten er fortsatt fantastisk.



14 comments:

  1. Hærlighet så mange fine sko!
    Blir jo ekstra skjønt i det fine skapet :)

    ReplyDelete
  2. Så kuuuult, og heldig liten frøken som har såååå masse kule sko da....
    klem victoria

    ReplyDelete
  3. Ååå, et skap etter min smak! Gubben og jeg har også helt dilla på sneakers, så eldstemann har hatt en del kuuuule sko for å si det sånn! Heldigvis har gubben min noen kamerater som også har veldig god sneakerssmak, så han fikk noen knallfine til bursdagen sin ifjor! :) Skoene var jo bare helt fantastiske inni den finflotte skapet da! :)

    ReplyDelete
  4. Nanino blir kuleste ungen i gata med den samlingen der!
    Her i huset har barna gått sine første skritt(sånn ca) med Vans på bena. Det er vår favoritt.
    Den tegneboken så også spennende ut..

    Ha en fin kveld:-)

    ReplyDelete
  5. Man skal tidlig krøkes...Hæli!! I digg :)

    Jeg har jo skryt det skapet opp i skyene før, så unnlater å si noe mer nå ;)

    PS: var en tur på OMA idag.
    Ble litt vinylplate med hjem, en figgjovase og et søttitallsbilde av en gutt som tegner. Det skal gutten min få som e l s k e r å tegne.

    Fin kveill te dæ! Klæm

    ReplyDelete
  6. Sååå mange kule sko til å vøre så liten. Håper de er i ulike størrelser så hun får tid til å bruke de alle. Om ikke er de jo fine som pynt også. ;)
    Digger sneakers. Det er så kult, både til barn og voksne.

    ReplyDelete
  7. Elsker sko, enkelt og greit!

    - skapet og tapeten var jo også veldig, veldig "elskbare"

    Fin kvled ti ldeg og dine :)

    ReplyDelete
  8. Fantastisk!
    Blir en skofreak det der...
    Så mange fine og kul oppbevaring :)

    ReplyDelete
  9. Jenta di er meget godt "skodd" for å si det slik ;)Barne sko er så søte!
    Jeg har også veldig like sko som dine som henger der på skapet. Skal taes vare på for alltid - de første skoa :)
    Elsker sko jeg å - men har lite sneakers.Ballerinasko og sandaler derimot kan jeg aldri få nok av!

    ReplyDelete
  10. Mange kule sko i et stilig oppbearingsskap!

    Du må vel veksle på å ha det åpent og lukket slik at du kan nyte synet fra alle sider. Slike rene pene sneakers er jo utstilling i seg selv!

    ReplyDelete
  11. den skal tidlig krøkes som god Sneakerskrok skal bli;)
    Herlig tapet ja og flott arbeid på skoskapet:)

    Klem fra trine:)

    ReplyDelete
  12. Nydelig lite skoskap!
    Sneakers i barnestørrelse er adorable :)

    ReplyDelete
  13. Søte små skoene sine. Stilig med et så flott skoskap til lille venn. :)

    Leste jo innlegget over med forklaring på skosamlingen også. Hadde nok ikke tenkt over kroner og skosamlingen uansett, for jeg gjør det samme selv, ved å handle billig-billig. Er jo bare topp å få til sånne kupp, og enda bedre når pappa Rottefinn kan få gode dealer. Noe må man få lov til å samle på, så bare fortsett med god samvittighet. :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!