February 04, 2011

Oppryddnings gleder

Ja, det er sant, hun Mumsi er litt rar.
Og litt skrall.. særlig kjenner jeg på det nå, etter å ha lest meg igjennom
850 kommentarer! for å finne tilbake til alle de vakre damer som har gitt meg awarder
og utfordringer. Jeg tror jeg fant dem alle.. håper virkelig det.
Syntes det er så hyggelig med awarder og utfordringer.
 VIL jo motta dem med takking og neiing på sitt beste!
Men så er jeg litt rar da, har utsatt det og glemt det og tenkt på det en hel masse,
men gjort det? Det har jeg ikke..

Men nå, nå er jeg igang!
Tenk at jeg og bloggen min er Stylish, Cherry on the top, Beautiful
og godt belest (!) ( bokanmeldelse utfordring ).
Jeg gir meg ende over.

TUSEN TAKK skjønne Louise i 4ETG, artige Helga Sofie med FIES NOTISER,
Datt, hun kule fra KLABB OG DATT, kreative Marit fra MITT SKIP ER LASTET MED,
Syline med den herligeste bloggtittelen, BLEK MEN FATTET
og søte Kari Anne fra KARIANNES VERDEN, dere er GODE dere.

Awardene og utfordringene byr jo på litt av hvert,
så tenkte at jeg skulle gjøre det samme...

   Litt triviell info om meg selv:

- Jeg er en utsetter...
- Jeg opplever bloggen som min lille bobble på nett.. BARE fine gode ting
får være her. Ingenting slemt eller dumt..  
- Jeg kan være naiv.
- Jeg er godhjertet.
- Jeg ler så jeg griner når vi leker oss i Mac Photobooth.
- Jeg er halvt fra Norge og halvt fra Trinidad og Tobago.
- Jeg liker ikke å gå inn i små butikker hvor jeg er
den eneste kunden og får all oppmerksomheten.
- Jeg er sparsomlig av meg, har lite ekstra å rutte med økonomisk.
- Jeg elsker å få gaver / ting gratis.
-Jeg liker å lage ting, bruke både kropp og sinn.
- Jeg har hatt et meget strevsomt ungdoms/ung voksen-liv inne i mitt hode.
- Jeg er ømfindtelig for hard, brå og vond virkelighet.
- Jeg liker gutter bedre enn jenter ( med unntak av blogglandia damene )
- Jeg tror på engler.




- Jeg liker også å lese bøker.

Jeg liker også The Power of Now av Eckhart Tolle om å leve i nuet.
Kunstnere om kunst, Fra Henri Matisse til Barbara Kruger, redigert av Stian Grøgaard
er også interessant.


Takk jenter, jeg liker meg her i Blogglandia sammen med dere.
Hadde ikke vært det samme uten.
ALLE av kommentarene jeg leste igjennom er positive GODE kommentarer.
Kommentarer som løfter og gjør umåtelig godt. Jeg er så takknemmelig.  

Jeg smiler.





6 comments:

  1. Så fint innlegg! Man blir glad av å blogge - folk er rause med komplimenter og ros!
    Ha en flott helg!

    ReplyDelete
  2. Godaste jentå mi....
    Knuseklem

    ReplyDelete
  3. Godeste, vakreste Mumsi-venn.

    Dette var ærlig og vakkert.
    Kjenner meg litt igjen i deg. I hva du beskriver om deg. Og det er sårt og godt på en gang. Det med butikker og ungdomstid med hode.



    Glad i deg!

    ReplyDelete
  4. :)Smiler jeg å nå - et retten og sletten fint,vakkert og ærlig innlegg.
    Stor klem til deg!

    ReplyDelete
  5. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ja, sååååååå glad blei eg nå!
    Her har eg ein strålande start på dagen med at eg la meg tidlig i går og våkna av meg sjøl allerede nå. Tar meg ein kikk innom bloggen og så komme du??!!!!
    Blei heilt yr av glede eg nå vennen :o)
    Då blir det jo ikkje skummelt for meg heller ;o)
    Ja, for litt "skummelt" e det jo, tihi :o)

    Åhhhh, nå ga du meg verkelig litt ekstra futt. Denna dagen blir fin :o)

    ReplyDelete
  6. Hei på dæi!
    Så koselig inlegg! Koselig læsing en lørdagsmårra.
    Klæm fra mæi

    ReplyDelete

Comments makes me smile!