February 26, 2011

Nytt bilde på veggen






Da er bildet jeg lagde i går kommet opp på veggen. Det måtte bli på barnerommet.
Det er jo dedikert min lille søte Nanino.
Rammen er en gammel Brio kritttavle. For oppheng har jeg limt på 2 lister på baksiden,
festet opphengskroker med ståltråd tvers over.
Lille grønne nattbordet ( Gave fra en kollega av min mor! Tusen takk! ) er plassert her
inne i påvente av litt oppussing. Et annet av mine bilder er og kommet opp på veggen.







Det måtte jo fikses litt rundt på andre saker i samme slengen.
Bøkene er flyttet fra vinduskarmen og opp på kommoden.
Bilde øverst til venstre er signert dyktige Babben Belle.





Flyers og bilder er tapet opp på denne veggen nå. 
Tallerkenen jeg har lagd til Nanino har fått plass på den ene kroken.
( Lider litt av "henge-opp-nye-kroker-lidelse", derfor er det foreløpig bare 2 kroker på veggen.. Det kunne jo hende at jeg skulle finne på å ommøblere igjen. )




Og bak meg under dagens lille photoshoot leker selvfølgelig innehaveren av rommet.
For fler bilder av barnerommet, trykk her.

God lørdag til alle innom!

Til deg som lurer..
Soppekrakk fra Kremmerhuset, nede til høyre 
og soppen i skapet er kjøpt i Hello Kitty butikken i London  :D

18 comments:

  1. Kul strek du har. Supersøtt og inspirerende barnerom.

    ReplyDelete
  2. Herlighet så skjønn den lille krølltoppen din er!
    Og DET fine rommet da!
    Blir ikke lei av å se bilder derfra!

    Så gøy å ha bilder og andre ting laget av mamma`n på rommet sitt! Ble veldig kult i den gamle kritt-tavla!

    Fortsatt god helg!

    ReplyDelete
  3. Så fint, du er jo bare så flink. Koseligste barnerommet også da;))

    ReplyDelete
  4. Herlig og fargerikt! Flink du er med tusjen!

    ReplyDelete
  5. det rommet er så herlig!
    og bildet ble kjempefint!!!
    god lørdag;)

    ReplyDelete
  6. Fytti så stiligt altså!!!
    Du e barra rå vennen :o)

    ReplyDelete
  7. Bildet ble bare så kult!
    Utrolig flott!
    Har tenkt masse på deg i dag. Jeg vr en suuperrask tur innom Kunstmateriell for å kjøpe spraymaling, imens mannen bare skulle hente noe. Snarvisitt til Oslo. Tenkte på deg i butikken. Og gikk fra den butikken og til Carl Berner, og tenkte på deg imens jeg gikk oppover. Så på all tegningene på veggene. Jeg er så inspirert av deg, vennen.

    ReplyDelete
  8. Kult bilde! Og så lurt med den rammen da:) Jeg bare elsker barnerommet til Nanino.. så mange deilige detaljer<3

    God helg skjønningen!

    ReplyDelete
  9. Du er kjempeflink!!

    Det barnerommet er et av de fineste jeg vet om!!
    :)

    ReplyDelete
  10. Den brune veggfargen er så fin! Og for en god ide å bruke kakepapir i bildet. Så fint!

    ReplyDelete
  11. Du er sååå flink! Elsker stilen din.

    ReplyDelete
  12. Kjempefint bilde du har laget. Skikkelig fliking! Og så dyktig du er med detaljer. Skulle ønske jeg hadde litt av det ;) LIkte rommet kjempegodt!

    ReplyDelete
  13. Åh, digger bildet ditt!!! Suuuuperkult var det :-) Det er tegnet med tusj, ikke sant?

    *love it*

    håper du viser frem flere av bildene dine!

    Klem fra Mollie

    ReplyDelete
  14. Hadde vært lykklig som barn i dette rommet!
    kram

    ReplyDelete
  15. Elisabeth2/27/2011

    Så herlig barnerom, masse glade farger og spennende ting for småttiser! :-)

    Du, jeg har litt soppe-fetisj, så jeg lurer veldig på hvor du har fått tak i de to store, røde fluesoppene? Den ene ser ut som en krakk, eller er det oppbevaringsmøbel?, og den andre står øverst i klesskapet(den som ser ut som den kommer direkte fra Super mario i Nintendospillet!)

    Ha en super søndag!

    ReplyDelete
  16. Så utrolig mye kult på veggene til snuppa di!!! Kjempetøft bilde du har laget nå sist også :)

    ..og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min ;)

    ReplyDelete
  17. Kult rom. Og jeg er imponert over streken din - du tegner og maler veldig mye flott!

    ReplyDelete
  18. i don`t find the right words. it is SO FANTASTIC! i felt in love with that nursery. i would love to live in ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!