February 17, 2011

Nøkkeloppheng ala Mrs Hardy





Det er ikke få ganger jeg blir inspirert av andres smarte, estetiske og kreative 
løsninger. Mrs Hardy har et utrolig flott lite hyllesystem i gangen sin, lagd av 
bokser fra Ikea og tilhørende lokk. Helt fantastisk kommet på, spør du meg.

Endelig! så jeg en løsning på "Har du sett nøklene mine?" - spørsmålet som
tiltider kan komme fra pappaRottefinn opptil flere ganger om dagen..
Jeg forøverig vet ALLTID hvor nøklene mine er.. 




3 kroker ble malt ( skrudd ned i et gammel bordbein for anledningen, så det blir enkelt
å male ) og festet i veggen i gangen, igjennom 2 bokser fra Søstrene Grene.
 Hadde jeg brukt spray hadde malingen på skruenedekket enda bedre, 
men dèt hadde jeg i min rydde/ordne rus kl 11 i går kveld, selvfølgelig ikke tid til.
Verre var det altså ikke. 

Nå er det endelig en FAST plass til nøklene som blir brukt daglig her i huset.
Jeg krysser fingrene for lete-i-desperasjons-frie dager fremover.





13 comments:

  1. dekorativt og praktisk:) Så bra vi lærer av hverandre:) Jeg har også ALLTID rede på nøklene mine;)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  2. Dette hadde vært noe for meg asså, du skal bare vite hvor ille jeg roter med nøkkler. Det er ikke en dag uten at jeg svinser rundt i huset og leter etter dem...hi,hi...jeg er en rotekopp rett og slett.

    ReplyDelete
  3. Så tøft og enkelt og lage ;) Ja det er kjempelurt å ha nøklene på fast plass. Vi har en gammel skuff hengende på veggen , med kroker for nøklene . Men nå fikk jeg lyst til å male den i en sprek farge ;)

    Ha det fint :)
    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  4. orginalt og tøft!
    knall inspirasjon!
    takk og takk..
    klem fra Tone

    ReplyDelete
  5. <3
    Nå ble jeg glad!
    Kjekt at du til å med ville gjøre, og tusen takk for at du linket meg!
    Morsomt å se så forskjellig man kan gjøre det med farge/tekstur, og så smart med en liten krok inni!
    Ha en fin kveld!
    PS: Snoka litt på kunstsiden din og er mektig begeistret!

    ReplyDelete
  6. Så kult!
    Og ikke minst praktisk:)

    Well done!
    Og takk for bloggtips!

    ReplyDelete
  7. Lurt! Hadde man bare hatt Ikea i nærheten... :)
    Fint, kreativt og utrolig kult! Likte fargene:)

    ReplyDelete
  8. Så kult!Heelt genialt! Jeg hører også "har du sett nøklene mine?" x-antall ganger om dagen..Men ikke like ofte som "har du sett lommeboken min?". Jeg trodde jeg var kjempelur da jeg hengte opp en liten knagg for nøkler rett innenfor ytterdøren, men blir den brukt??!! Neeei.. Bedre lykke til deg, vaner er vanskelig å vende;)

    ReplyDelete
  9. Smart! - og med lekre fargekombinasjoner. Er det ikke herlig å få inspirasjoner her inne? digger det! :)

    ReplyDelete
  10. Jeg har fått superbra post i dag!!! Thjo-ho!! ;)

    Dette skal blogges som om jeg aldri før har blogget!! (Eller hørtes det bare ut som om har planer om å blogge dette veldig amatørmessig? Hm?)

    Det er uansett et lykkelig trekløver, med intens sukker- og lykkerus, som dominerer hjemmet denne fredagen :) Og herre, så mange bilder jeg har tatt ;) JIPPI!!

    TUUUUSEN TAKK!!

    - og- fint, fint nøkkeloppheng!! :)

    ReplyDelete
  11. Oh, jeg liker det! Jeg har jo en koffert til nøkleskap, kan se det på bildene til høyre på bloggen, fungerer som bare det, til og med mannen bruker det! :P

    ReplyDelete

Comments makes me smile!