February 07, 2011

NIB - utfordring Oppbevaring

Denne månedens NIB-utfordring har temaet oppbevaring.
En masser av fine bidrag er med, fulle av inspirasjon.
 Mine bidrag denne gangen er bilder fra gangen, stua og kjøkkenet.
 
 
 PappaRottefinn har æren for denne konstruksjonen. 
Vi er mildt sagt sneakerfreaks her i huset. På glasshyller tilpasset av glassmester
står noen av skoene fremme. Dette var opprinnelig et skap.  Flere bilder fra
oppussingen av denne delen kan du finne her.
Til høyre er varmtvannstanken bygget inn, med skap man kan åpne nede og
åpne baderomshyller fra Ikea over. De er fyllt med enda flere oppbevaringsesker
med sko i. De også fra Ikea.




Her er oppbevarings boksen for ledninger i stua. 
Denne lagde jeg ved å gå frem slik.



På kjøkkenet finns Zaloen på glass. ( Og en utvannet variant på sprayflaske, 
men den har jeg ikke tatt med her. ) Vi elsker den store hvite vaskekummen
fra Ikea. Deilig å ha plass til oppbevaring her.


27 comments:

  1. Kjempesmart skohyllesystem!!! Lekkert!

    ReplyDelete
  2. Så fint og praktisk: ALT!
    Likte skohylla spesielt godt.
    Fine bilder du viser her også :)
    Lykke til i utfordringen...

    ReplyDelete
  3. Knallkule skohyller! Custom-made er best:-)

    ReplyDelete
  4. så herlig skohylle:) Og herlige sko, det er noen som går meg en høy gang med skodilla, ser jeg:) Fine løsninger her, Mumsi:) Ønsker oss stor, dyp oppvaskkum på kjøkkenet vi også:) Håper det blir plass til det når kjøkkenet skal fornyes til våren:)
    Artig for Nanino å leike med skoene, ser den lille hånda hennes:)
    klem fra Trine.

    ReplyDelete
  5. Gurimalla!! Skulle gjerne hatt alle de skoa!! Fantastisk!!

    ReplyDelete
  6. Jeg heier på deg :-)
    & konstaterer at hjemmet ditt ligner på bloggen....
    Ha en fargerik dag!
    (selv bretter jeg plastposer - UGH! - dvs: later som)

    ReplyDelete
  7. Så mange fine sko på ett sted!:)
    Veldig smart system!

    ReplyDelete
  8. Wow, snakk om å ha en flott skohylle da...!

    ReplyDelete
  9. får tårer i øyekroken over den gangen din,
    så tøft. så anerledes, digger!
    klem Tone

    ReplyDelete
  10. Den skohylla kunne jo lett vert en übermoderne skobutikk :) knalltøft!

    Lene

    ReplyDelete
  11. så kul gang dere har! og supre løsninger. yeah!

    ReplyDelete
  12. Gosh a meg ! Så stilig denne skohylla deres altså :) Og tøff og røff gang .Smart og ha zalo i en glassbeholder :)

    Lykke til i konkurransen ;)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  13. Hei!
    Du har en veldig nydelig blogg! Jeg koser meg hver gang jeg kommer hit.

    Christin

    ReplyDelete
  14. oh my gæd, min stemme går til deg hvis du kommer til finalen, FOR ei skohylle!

    ReplyDelete
  15. wow, vad mycker läcker förvaring och snygga lösningar.

    /Mia :)

    ReplyDelete
  16. Så fint og de kuleste skoa ever...

    ReplyDelete
  17. KULT!! Lykke til i utfordringen:)

    ReplyDelete
  18. Holy crap, fineste sko-oppbevaringa!! Og så mange kule sko! :-O

    ReplyDelete
  19. Digger den skohyllen dere har laget i gangen altså! Lykke til i utfordringen :)

    ReplyDelete
  20. Kjempekule skohyller!
    (litt misunnelig på den skosamlinga der...)
    :)

    ReplyDelete
  21. Jeg lukter finaleplass igjen!
    Heier på deg!

    Du er så sinnykt flink!!
    Loveju!

    ReplyDelete
  22. Lekkert - og fargerikt! Nydelige smådetaljer <3 Lykke til i utfordringen :)

    ReplyDelete
  23. Herregud for et inspirerende hjem du har:D Rå stil dere har, du har virkelig øyet for det kreative..! :)

    Klem fra Anne-Marthe:)

    ReplyDelete
  24. Så kul skohylle!! Kjempe stilig!!

    Du jeg lurer på det bildet som henger der jeg... hvor er det fra?? var kjempe stilig!!

    ReplyDelete
  25. Skohylla var jo bare rå, og masse fine sko på og da. Vi sliter litt med dette med skoplassering altså. Skal ha din løsning i bakhodet.

    ReplyDelete
  26. HEi og hopp! Dette var topp!
    Takk for alle fine tilbakemeldinger. Nå er pappaRottefinn stolt her han sitter.
    Bildet i gangen er det jeg som har malt. Og det er forøverig tilsalgs.. ;D Takk for alle fine ord!

    ReplyDelete
  27. Kule kule sko!!! Og FOR en fantastisk hylle dere har laget til dem! Jeg heier:))

    ReplyDelete

Comments makes me smile!