February 12, 2011

Lørdags godt


På lørdager er det lov.

           Også litt ellers også, siden vi er voksne og bestemmer helt selv.
                       Ekstra godt smaker det når innpakningen er fin.

Nintendo kontroll - innpakkede mints,
Pac Man Spøkelse - sure kirsebær drops og
Nintendo Soppe - kirsebær drops alle fra Outland (35kr stk)
er ABSOLUTT lov, og veldig veldig godt.

- Innholdet er formet som små sopper og spøkelser.
Mints`ene er bare hvite og runde.

Metallboksene kan brukes til oppbevaring av diverse småsaker
når godteriet er borte. Sånn ca. lørdagskveld rundt kl. 19.00,
om ikke før..

- Godteri med mye fanteri i.

Pynte - Fluesoppene fra Søstrene Grene har fått stoff
 fra en hullete, gammel sokk rundt seg.
Fin liten forandring i vinduskarmen.

Lørdags godteriet er jo til for å deles. JA, det MÅ man.
Jeg vil trekke en av kommentar-skriverene på dette innlegget,
 som vil få en Pac Man Cherry Ghost Sours med mye fanteri i,
( Trykk på bildet over for å lese innhold)
i posten! Annonseres i søndags innlegget :D

God lørdag!


26 comments:

  1. Er alt dette kjøpt på Outland?? Må jo være perfekte gaver til nostalgiske menn!!
    Slenger meg gjerne med i trekningen :)
    Super lørdag til deg!
    Hanne/She&LIfe

    ReplyDelete
  2. Drit-kult godteri! Må kjøpe en sånn Nintendo-kontroll til kjæresten min tror jeg..
    Og vil selvfølgelig gjerne være med i trekningen din:-)

    God helg til deg og dine!

    ReplyDelete
  3. Så stilig godteri! :)

    ReplyDelete
  4. Kan man kjøpe sånt godteri? Kult! Jeg er litt bakpå jeg da som ikke vet hva Outland er. Det må jeg finne ut av ;) Fin lørdag te dæ!

    ReplyDelete
  5. Er både snopesyk og spillegal- så dette hadde vært noe for meg. (Hvis jeg skal være ærlig er det bare i små perioder jeg gir meg hen til spillingen, mens snopingen dessverre ikke begrenser seg i det hele tatt...)

    Snill du er som deler :)

    Ha en finfin lørdag- med digg!

    ReplyDelete
  6. OJ.Der var det mye snop
    for alle sanser:o)
    Takk for at du deler:o)
    Elsker "tisse konkurransen" du har på bade:o)

    Håper du og dine har en fin helg og at du får en super morsdag i morgen:o)

    ReplyDelete
  7. Fantastisk! Og klart jeg har lyst å være med på trekning av en pacman :)

    God helg til deg!
    Klem

    ReplyDelete
  8. OH - MY - GOD, geeken i meg regelrett SIKLER her altså! Jeg elsker jo mine Blinky (navnet til spøkelset) sparebøsser! Jeg tørr rett og slett ikke gamle på å vinne jeg altså, mandag skal jeg innom Outland! De bør ha de derre i hyllene sine altså! :D

    ReplyDelete
  9. Det må være den kuleste godteriemballasjen jeg noen gang har sett! :)

    Ha en fiiin helg!

    ReplyDelete
  10. Så fine bilder! Jeg elsker rødt!! :) Håper du og dine får en fin lørdag!

    Hilsen Solrosa

    ReplyDelete
  11. Digger bildene av godteriet;) Sånn vil jeg også ha:D

    ReplyDelete
  12. Åh! Du søteste Mumsi! Du er vakker som et Nintendo-spøkelsee du! Tenk at du vil dele godteriet ditt med noen andre. DET står det respekt av!

    :)

    Ha en fin lørdag, du vakre!
    Er så glad i deg og bloggen din!

    ReplyDelete
  13. spennende godteri:) har aldri vært i Outland jeg, er det spillsjappe? Tror ungdommene har vært der, men aldri tatt med godteri til sin mor:) Utrolig flott emballasje:)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  14. Perrrrrfekt! :-) Og så snillt å dela!! *håpehåpe* ;-)

    ReplyDelete
  15. Hei på dæi!
    SØteste godterier æi har sedd! Gøy nå¨r snopet ligg så fint pakka inn. da e det iallefall lov:)
    Må si du e snill som vil dele med en av læseran dine:)
    Ønske dæi en fin fin kveld
    klæm

    ReplyDelete
  16. Vanvittig kult!! ...stemte mannen, nevøen og eg i, i kor:) Og no skal vi spele litt Mario på ds`en til nevøen, SÅ inspirert blei vi!

    Vil gjerne vere med i trekninga! Var jo så heldig sist:)

    Takk for at du deler generøst igjen!!

    ReplyDelete
  17. Ah...herlege bilder! Kos deg med lørdagsgodt! *mums* ;-)

    Klem

    ReplyDelete
  18. Så kult godteri. Digget det. Håper du har en finfin helg!

    ReplyDelete
  19. Nå har jeg akkurat vært på nib og stemt på deg. :)

    ReplyDelete
  20. Takk for i går :) Håper du ikke måtte vente for lenge for å bli henta :)
    Så fine sopper! og godteriet..bare herlig!!
    Klem

    ReplyDelete
  21. Snille, gode Mumsi! Nå er det lenge siden jeg har lest bloggen din og her var det mye deilig å hvile øynene på:O)Blir så glad av å lese bloggen din!

    Klart jeg vil være med i trekningen din! Her i familien er en sånn gammel nintendokontroll fortsatt i bruk. Den gamle NIntendoen min har fått plass på hemsen på hytta, og ungene synes det er dritgøy når mamsen briljerer seg gjennom SuperMario...hehe....

    Regner med det var kjekt på bloggtreff i går. Skulle så gjerne vært der, men får kose meg med innleggene deres isedenfor:O)

    ReplyDelete
  22. Hei sveis, og tusen hjertelig takk for i går! Jeg sovnet med et smil om munnen, og nå nytes wilhelmine-boller til lunsj. Vi hadde det uforskammelig koselig, hadde vi ikke??

    ReplyDelete
  23. Jippi!!! Nå ble jeg glad, glad, glad :) Fiiine premien- som til og med har snop i seg. Kan ikke bli bedre! Tusen hjertelig takk, hils lillegull som var så flink å trekke meg ;)

    Jeg sender deg en mail snart.

    Ha en finfin morsdag! :)

    ReplyDelete
  24. Jippi! Jeg fant bloggen din igjen.
    Har vært her noen ganger før...

    Nå skal jeg følge, slik jeg ikke glemmer av den en gang til, fine bloggen :)

    Klem!
    Amalie

    ReplyDelete
  25. HAHahahaahhahah kor ARtiiii!!!!!!!!!!
    :))

    ReplyDelete
  26. Jeg er jo selvfølgelig altfor sent ute til å kunne konkurrere, men måtte kommentere dette åkke som. Dæven, så tøft! Disse har jeg aldri sett før, men sånn er det å bo isolert langt uti gokk. Raff godis! :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!