February 25, 2011

I heart it







I heart it, min nye lampesjerm fra Fretex , 30kr, ( øverste bilde ).

Det var på Fretex`ens Mor, Fretex Alnabru, jeg fikk øye på den. 
En eldre herre gikk rundt med lampesjerm og fot, studerte lampen nøye. 
Jeg fikk hjertebank over sjermen og tenkte bittert at AT JEG IKKE SÅ DEN FØRST! 
Sukket og stønnet for meg selv. 
Og så skjedde det. Gleden skyllet berusende over meg.
I en sliten handlekorg ved kassen lå sjermen! Jeg lo og hikstet omhverandre i det jeg kastet meg over den. Ren og skjer lykke! Den var min, MIN! Det var jo foten han ville ha, en dum porselensfot og ikke fine lampesjermen MIN. 

Ahh hvor livet kan være herlig dere.

De 3 påfølgende bildene er fra We ♥ it
En av internets desidert fineste sider.
I it all.


Tips til å få ren lampesjerm er å spraye på en masser av Zalo,
la stå litt, deretter skylle av i dusjen.

19 comments:

  1. Herlig lampeskjerm! Så bra at mannen ikke likte herlige lampeskjermer. :)

    ReplyDelete
  2. Fytti for en kule lampeskjerm:),
    så bra mannen ikke ville ha den:).
    Klem Hilde

    ReplyDelete
  3. Jaa, jättefin.

    /Mia :)

    ReplyDelete
  4. Kjempefin lampeskjerm! Ser at du har gjort mange andre kupp tidligere, jeg elsker også slike skattejakter. Du har er herlig og kreativ blogg!! Tusen takk for ditt koselige besøk inne hos meg, jeg blir jo veldig glad da : ) vi snakkes, ha en super fredag : )

    ReplyDelete
  5. K o n g e skjerm. Grattis!

    Nå skal jeg sjeke nettsiden du anbefalte. Klæm

    ReplyDelete
  6. Du så masse fine bilder her sidan sist! Diggar lampeskjermen din, såklart! Og Futura-butikken, som eg for to dagar sidan òg oppdaga, berre via nettet, men likevel..!!
    Oooog: gratulerer til deg som vant NIB sin utfordring! Dyktige deg!

    Ha ein flottings dag!

    ReplyDelete
  7. Shit, det er den fineste lampeskjermen jeg har sett på lenge!

    Det ser nesten ut som det er sånt brunt nylonstrøpestoff som kommer til å rakne når man tar fingeren borti det. Men skjønner det er mer solid enn som så.

    Grattis med funnet, det er bra noen finner fine ting selv når det ikke er loppesesong;)

    ReplyDelete
  8. Hei på deg. Den var fin asså. Godt den fikk flytte hjem til deg. Men du, hvor er det man tar av når man skal til fretex på Alnabru da, om man kommer fra Oslo sentrum og er på E6??? Tevanga kjøpte seg også en slik lampe i går, sjekk den var fin også da...Ha en fin helg til deg og dine. Klemmer fra Wilhelmine

    ReplyDelete
  9. oooooooj, den var nyyydeli!
    du forresten, sjekk linken:
    http://www.klikk.no/bolig/rom123/idebanken/article650264.ece

    god helg!
    klem manu

    ReplyDelete
  10. Heeeerlig lampeskjerm og flinke mannen som la den fra seg! Knis! :D

    ReplyDelete
  11. Jeg kom over bloggen din via Dagbladet, og nå er jeg heftig forelska!

    ... spørs om min kjære blir like heftig forelska etterhvert som jeg plukker ideer, men ... hva betyr egentlig det når jeg bare skal nyte denne fantastiske bloggen med bilder og tekst som gjør meg glad?

    Ha ei strålende helg!

    ReplyDelete
  12. Fy søren!
    Kulaste form på ein lampeskjerm EVER!!!

    Lucky you darling :o)

    ReplyDelete
  13. Åååh, den øverste?? Den var jo knaaaaaallkul!! Heldiggrisen!

    ReplyDelete
  14. Nydelig skjerm!! Og supert tips til vask med zalo. Koselig du vil følge bloggen min! God helg! :)

    ReplyDelete
  15. Hei!
    Takk for kjempekos kommentar hos meg!:)
    Du har en veldig fin og inspirerende blogg her!! (stemte faktsik på ditt bidrag i Nibs siste utfordring);)
    Gleder meg til å følge deg videre!!
    Fredagsklem, Janni

    ReplyDelete
  16. og de lampeskjermene var bare heelt fantastiske!!!
    Spesielt den du fikk lurt med deg hjem fra Fretex!;)

    ReplyDelete
  17. OJ! Den var rett og slett fantastisk:o

    ReplyDelete
  18. for et funn
    ei dronning av en lampeskjerm!
    jeg forbereder forresten en liten Lekent-sinn-presentasjon inn hos meg. Kommer i morra! :)

    johoi! :)

    fin søndagskveld til deg
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    ReplyDelete

Comments makes me smile!