February 28, 2011

Gryn med diverse

Begivenhetsrik søndag.




Bestemor var søndagsbarnevakt.
Og jammen kom hun med Mrs.Hardys Sjokoflakes i bagasjen.
Tenk at Mamma inspireres slik av Blogglandia hun også!
De var vrikelig gode til kaffen. Anbefalles å prøve ut.



 

Søndagsbarnevakt trengte vi for jeg og pappaRottefinn skulle på konsert med EPMD John Dee.
Beste konserten jeg har vært på på lenge lenge.
Hip Hop legendene tok helt av!
EPMD er forresten hvor Martin Kellermanns tegneserie, Rocky har fått logoen sin ifra.
Det visste du kanskje ikke?!

John Dee`s bartendere imponerte også.
Mest orginale driksboksen jeg har sett.
En SLIK en vil jeg og ha til grynene mine.
HAVREgrynene mine forstås.




Når jeg først er inne på musikk så må jeg få hype opp litt av musikken pappaRottefinn
holder på med omdagen.

Sjekk for eksempel ut Admiral P`s nye låt:


Den har klart å komme helt opp på 8 plass på VG-lista og det uten stort plateselskap i ryggen! Imponerende.

Jaa9 og Onkl P er også ute med EP`en Lasse omdagen:


 

Oppfølgeren, Geir, skal komme iløpet av våren.
Platene er inspirert av Wam og Vennerød`s 70 talls klassiker, Lasse og Geir.
Og slike klassiske 70`talls filmer liker vi jo meget godt.
Bare sjekk ut dette klippet "Middagsmat":




Er det Figgjo Flint tallerkner jeg skimter? Og se den fine kjolen hun har, og ikke for å snakke om respatexbordet i sitt opprinnelige element..
Classic.

Nå fikk jeg lyst på gelè!

6 comments:

  1. Ooo, jeg digger Admiral P (og Nico D). Flinke Papparottefinn! De små er de beste:-)

    ReplyDelete
  2. Kul sang!
    Så kjekt å sjå at du har hatt ei så begivenhetsrik og flott helg snupps!

    Eg ønske deg verkelig ALT det besta, gode du :o)

    ReplyDelete
  3. Hihi du er arti, ser ut som en sjefs konsert;)
    Snakke litt, morsom låt, skjønte ikke helt at den var norsk med det først, hoho.
    PS: Nydelig kjole i det forrige innlegget!
    Liker navnet på jenta di, så kjekt med litt uvanlige navn!
    God kveld!
    klem manu

    ReplyDelete
  4. Digget driks-gryn-boksen ;)

    ReplyDelete
  5. Kreativ driksboks :)!

    W&W er skikkelig svette,eneste som topper må være Aune Sands Dis...
    Artig hommage å kalle opp sangene etter filmene.

    ReplyDelete
  6. Nya för mig :). Önskar dig en härlig vecka.

    /Mia :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!