February 13, 2011

Gleder!



- Bilde i ramme til min oldemor fra min bestefar ( 1930 )

Til ære for min Mor

En mors kjærlighet er bemerkelsesverdig -
uegoistisk, uendelig og best av alt,
uten betingelser.
Finnes det noen større gave?
Takk for din kjærlighet.

( Fra boken "Til ære for min Mor , morsdagsgave til mamma, 1999 )

- En av min Mors bildevegger.

I dag skal det feires. Dobbelt morsdag for første gang.
Jeg elsker å være Mor. 
Ah.. hvilken glede..
Baby Nanino er med og selvfølgelig fikk hun lov til å trekke vinneren



Med små klissne klumsefingre ble nummer 5 trukket.
Og det er skjønne frk.Eple.
Ah.. Hvilken glede!

Enda fler gode gleder sitter jeg igjen med etter gårsdagens
Helt fantastisk BRA dame, med det nydeligste hjemmet
og de beste kakene. Det var altså så GØY! Veldig spennende
å få møte elskverdige likesinnende damer fra Blogglandia.
FruDagny var alle med å skravle rundt bordet, lenge lenge..
Tiden fløy så altfor fort. Dette frister virkelig til gjentakelse.
For flere bilder sjekk ut Wilhelmine, og kanskje de andre legger ut
noen bilder etterhvert de også?
 Ja det var ikke så mye bildetaking som ble prioritert den kvelden nei..

- Sjokoladekake ala Bustenellik. ELSK!

- En av mange kaffekopper som ble drukket.

- Deilig med masser av levende lys og peiskos i mørket.

Nok en glede er det at jeg er så heldig å få være FINALIST
Ja, det er helt utrolig, jeg rett og slett bobbler her jeg sitter!
TUSEN takk NIB jenter og ikke minst IKEA damen Camilla.
Takk for alle stemmer til nå.
Dere er de beste.

JA, De BESTE!



12 comments:

  1. Så koselig med bloggtreff da! :D Og gratulerer så mye med finaleplass, du har min stemme! <3

    ReplyDelete
  2. Gratulere med finaleplass. Jeg har stemt på deg ;)

    Så trivelig bildevegg hjemme hos din mor, og nydelig sitat fra boken...

    Det "høres" ut som dere koste dere på bloggtreff i helgen. Sikkert morsomt å møte damene bak som man kanskje har dannet seg et lite ubevist bilde av...

    God f ø r s t e
    morsdag til deg fra meg! Klæm

    ReplyDelete
  3. Hei!
    Gratulerer med finaleplass!
    Så gøy å være der, og du leder jo suverent :P
    Genial ide den skohyllen, har du malt det bilde i forgrunnen?
    God morsdag!
    klem m

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Hyggelig å hilse på i dag! Og GRATULERER som finalist!! Jeg har stemt på deg :) ønsker deg en god kveld!

    ps. det var jeg som skrev og slettet forrige kommentar - er ikke på min egen data og var logget inn som en annen :)

    ReplyDelete
  6. Gratulerer så masse med finaleplass...du er bare sååå søt vet du. Fine bilder asså, det er det jeg sier at du og jeg burde lage en liten blogg kokebok, eller en sånn cafè i Oslo kokebok, du tar jo så fine bilder!!!!...bare elsker bloggen din også, har fått lest meg litt opp her hos deg nå...ALLT er så fint. Store klemmer til deg min gode bloggvennine, Hilsen Wilhelmine

    ReplyDelete
  7. Gratulerer med finaleplass, absolutt velfortjent!!

    Ha en finfin kveld!

    ReplyDelete
  8. Du var en selvsagt finalist, vennen! STOLT av deg!

    Hørte du var nede på men.sent i dag. Og så var ikke jeg der!!?! Noe så utrolig dumt! Jeg lå hjemme og sov jeg. Hadde migrene. Så mamma kom og hjalp meg litt i huset. Mannen lå også rett ut. Han med influensa. Og så skulle vi ha bursdag for Håkon på ettermiddagen. Så jeg sov i migrenemedisinrus og håpet at jeg ble bedre etterpå. Og det ble jeg.

    Men kom igjen! Jeg vil treffe deg, venn. Og kom gjerne hit! Ta med din herlige mamma og KOM!!!

    Ta med min svigermor også, de to er jo venninner. Jeg setter over kaffen.

    Ha en fin kveld, du vakre!

    ReplyDelete
  9. GRATULERER!
    Jeg har stemt på deg ;)
    Bloggtreff høres så kjekt ut!
    Lykke til videre i utfordringen...
    Du fortjener det veldig for den geniale oppbevaringen du viser oss!!!

    ReplyDelete
  10. Heisann!
    Det var SÅ hyggelig å treffe deg på lørdag, kjempekoselig at du tok turen altså:)Artig å få et ansikt på den fine bloggen din...Så fine bilder du tok på treffet, virkelig stemningsfulle!Akkurat sånn som det faktisk var, for det var jo veldig god stemning:)
    Grattis med finaleplass, du er så FLINK!!
    Klem fra Ellen Andregasellen!

    ReplyDelete
  11. Gratulerer med velfortjent finaleplass, SELVFØLGELIG har jeg stemt på deg, ingen som var i nærheten av den skoveggen ; )

    ReplyDelete
  12. Det ser faktisk ut som du blir vinner av utfordringen hos NIB. Kjempebra! =D
    Nå er jeg på oppdateringsrunde hos deg, og blar meg ned og leser og koser meg. Herlig å se du er like kreativ som alltid, og kos å høre at bloggtreffet var vellykket. Har jo lest om det hos flere av de andre som var med også, og skjønner det var super stemning. :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!