February 24, 2011

Futura



Her utenfor står jeg å drømmer meg bort..



Alle bilder av Futura


Fantastisk drømmebutikk på Grunerløkka i Oslo.

Lampe og møbel design på sitt beste.
Elsker at de selger både nytt og brukt.
Jeg er så glad for at jeg fikk litt reklame om butikken i innboksen forleden dag.
Hvordan jeg har klart å "misse" denne juvelen av en butikk på mine daglige turer
i området er for meg et stort mysterium..
Butikken måtte besøkes, og jeg rett og slett koooste meg i lyset fra lampene.
Hvilken inspirasjon og glede som fyller en opp når man er i slike flotte
gjennomførte butikker!

En vakker dag kommer jeg til å vandre ut derifra med min egen
Verner Panton Flowerpot lampe under armen. Det er målet.
Ja, jeg sikter mot lampen!
Helt tomhendt dro jeg selvsagt ikke derifra,
selv om det ikke ble lampe på meg denne gangen.
Kuleste tape dispenseren fra J-Me til 250kr - ble min.
Nå skal der tapes med Style!



 
Sjekk ut Futuras herlige nettside for mer info og drømmerier.
De har også egen Futura blogg.

I`m lovin it.

8 comments:

  1. Jeg har mang en gang sittet og siklet på Futura sine nettsider.
    Jeg sikler også på en Flowerpot, og har nesten lovet meg en slik en til sommeren. Kanskje. Om jeg blir rik, hehe.

    ReplyDelete
  2. Snadderbutikk! Gjett om det hadde vært lett å bruke opp en stor sum penger der (hvis jeg hadde hatt en stor sum penger å bruke der...). Jeg drømmer også om en Flowerpot bordlampe. Fin!!

    ReplyDelete
  3. Gratulerer så mye med seier i NiB. Og Futura er en fantastisk butikk. Har aldri vært der, men ut ifra annonsene på finn.no er det en butikk jeg mange ganger har tenkt at jeg vil besøke. Dritkul tapedispenser!

    ReplyDelete
  4. For en lekkerbisken-butikk!! Flowerpot står på ønskelisten her også, men jeg må være realist som fattig student, og heller spare opp. Kanskje jeg får råd til en i 2015?;) Eller vi kan spleise på en! 6 mnd hver eller?! He he;)

    ReplyDelete
  5. ÅÅÅÅ ja der var det mye fint ...... :) skulle gjerne hatt noen kroner å bruke der ja

    klem fra beate

    ReplyDelete
  6. Futura er drømmebutikken. Tenk å bli sluppet løs der uten å måtte tenke kroner... Flowerpot er nydelig, jeg elsker det meste av Verner Panton-design. Det var en überkul tapedispenser du kjøpte deg:-)

    ReplyDelete
  7. Ah, takk for tips! En butikk etter min smak!

    ReplyDelete
  8. fysj så dyre de er hos futura:/ men det er fint sted å sikle litt for så å tråle loppiser og bruktsjapper og kanskje plutselig har flaks med noe:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!