February 22, 2011

Feiring & datatrøbbel


Jeg vant, VI vant!
Nesten ikke til å tro.
Tusen tusen takk til alle som har vært med på å stemme oss frem på
NIB februar - utfordringen Oppbevaring.
Og omtale både på Rom123/Klikk.no og Dagbladet.no har vi fått. Stas!



Premien, Bestå hyllesystem fra Ikea, er ikke mindre enn fantastisk!
Dette kommer virkelig godt med i vår lille leilighet. God oppbevaring er høyt verdsatt!
Vi smiler og hopper av glede.


Ja, SÅ glade går det faktisk ann å bli! Tusen takk for alle stemmer! 


Det er gode festfylte dager her i heimen, baby Nanino er ingen baby lenger.
Enda en flott grunn til å feire. Lille sidekicken min har rukket å fylle 1 år!
Feiring i hele 3 dager til ende har det blitt. Mye morro og ablegøyer. 


Under min nye sjarmerende lampesjerm fra Fretex, litt gavedryss og gullkrone.


Det skjer veldig mye omdagen, mange nye prosjekter er kommet i hus.
For eksempel denne lille søte saken:



Og denne rare staken:

 

Men selvfølgelig vil ikke datamaskinen være med å feire.
Nå er det strømmen som ikke strømmer som den skal. 
Grr.. Alltid skal det være noe.
Enn så lenge får dere bære over meg da jeg må låne til meg litt bloggetid her og der.
Jeg savner blogglandia og gleder meg til å komme styrket tilbake.

Igjen, tuuuusen takk for alle gode tilbakemeldinger dere legger igjen,
og takk for all stemme støtte.
Det betyr mye.
-GLEDE-


5 comments:

  1. Hurra for deg søteste! Så gøy at du vant da. Her i huset er det fortsatt influensa som styrer hverdagen, deilig at det er vinterferie da. Blir spennende å se hvilket hylle system du velger. Ha en fantastisk uke videre, klemmer fra W.

    ReplyDelete
  2. Hipp hurra og gratulerer! Det var så velfortjent som det kan bli : D

    ReplyDelete
  3. Hurra og gratulerer med fortjent førsteplass og hurra igså for ettåringen. Den lille, grønne kommoden var supersjarmerende.

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med NIB-seier! Det var virkelig velfortjent.
    Og grattis med ettåring også, det er en stor dag i livet det:-)

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  5. Gratulerer med en velfortjent seier!!

    Og masse gratulerer til 1åringen!!

    :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!