February 03, 2011

Duplo oppbevaring




-Duplo for store og duplo for små.


Husker du den gamle kofferten jeg kjøpte i Ås for 30kr?
Nå er den redesignet for oppbevaring av duplo under tvbordet i stua.
-
Stoff, klippet til og limt på med stofflim.
5 stk svingbare hjul, skruer og muttere fra Claes Ohlsson.
Borret hull i bunn, festet hjulene, limt på stoff over.
Dymo merkelapp over innhold.
-
  






Og ja, for ikke å glemme, Mumsi`s og onkels duplo fra 1985.
Vasket og pusset for annledningen.




14 comments:

  1. Så utrolig kreativ du er!! Alle detaljene...WOW...
    Det ble kjempefint!

    Kjenner det begynner å krible litt i loppefoten nå altså...altfor lenge siden sist...Skal iallefall på LP jakt på lørdag ;) Kos dæ!

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/03/2011

    Skal si du lager gull av gråstein!
    DU er så flink :)

    Håper vi sees snart!

    Klem, Monica.

    ReplyDelete
  3. Så stilig. Jeg har vurdert å pusse opp min koffert, men den er så tynn og virker for skral til å skru hjul på. Så vi får se hva det blir til.

    ReplyDelete
  4. herlig Duplooppbevaring:) Lurt med de hjulene:) Praktiske løsninger, det kan vi like:) Og at løsningene er fine, er intet drawback:)
    Søte nanino synes å like kofferten sin:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  5. Bærre lekkert :-)
    Dette hadde vel vært noe å dele på Gjenbruks-samlingen hos meg...
    Ha en fin fredag!

    ReplyDelete
  6. Så lurt!! Denne ideen kan det hende jeg låne hvis det er greit... Ha ei super helg!!

    ReplyDelete
  7. Kreativ du er!:)) Den ble jo kjempefin!!

    ReplyDelete
  8. Kul koffert og kule bilder :)

    ReplyDelete
  9. kjempekul. Er på jakt etter en kofferet jeg også som jeg hadde trenkt å ha leker i, men hadde ikke tenkt på å sette på hjul. Det ble jo skikkelig bra da:)Ha en fin helg.Klem

    ReplyDelete
  10. Veldig lurt og fint!

    Lego er digg!

    ReplyDelete
  11. Fantastisk god idé! :) Du er så kreativ, tek hatten av for deg :)
    Mvh, Kristin

    ReplyDelete
  12. Veldig fint :) Jeg likte så godt det stoffet du har brukt ( har det jeg også vettu ;) Søte nanino koser seg glugg ser jeg :)

    Ønsker deg ei fin helg :)
    klem fra Janne

    ReplyDelete
  13. Flinke, flinke, herlige du!
    Fineste kofferten ever.
    Og knusbedårende snuppelura oppi.

    Ha en fin helg, kjære du.
    Klem

    ReplyDelete
  14. Du - så lurt med hjul på! Då er det jo easy-peasy å rydde lego. Nesten kjekt;-)

    Artig å lese om deg i posten over her!

    God helg til deg!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!