February 11, 2011

Blogg treff

På lørdag, i morgen faktisk, kl 17.00 blir det et lite uformellt
bloggtreff i Sarpsborg hos godeste Wilhelmine!

Tenk at hun inviterer bloggedamer hjem til seg! Det er fine Namaste, Wilhelmine og
 Andre Gasellen som står bak, de kommer og så går det visst rykter om at 
Og jeg. Jeg måtte jo. 
Med slike hyggelige damer MÅ det jo bli bra. 
Veldig veldig spennende og veldig skummelt, men mest spennende!

 Wilhelmine.Tøff dame!

For mer info sjekk ut Namaste  innlegg.

---

I mens jeg venter på den STORE morgendagen, skal jeg og Nanino leke
videre. Det er så koselig å rote rundt på gulvet sammen med henne, om jeg bare kan finne henne..


God fredag alle sammen!




12 comments:

  1. Så koselig da!
    Sikkert spennende og :)
    Ha en fin helg!

    ReplyDelete
  2. det blir sikkert både trivelig og morsomt:) Synes jeg hører skravla gå:) Ville så gjerne ha vært der jeg også, men Sarpsborg blir for langt unna:)
    Jeg synes også det var så trivelig å leike med barna da de var yngre:)
    Kos deg i helga da:) Og hils de andre bloggerne:)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  3. Kos dere på bloggtreff!

    ReplyDelete
  4. ja, der skulle vi ha vøri.... ¨:)
    Ha en strålende fin helg!! Kos dere!

    Marit

    ReplyDelete
  5. Blir lite avis..

    Kos dere! Mia ;)

    ReplyDelete
  6. Så kjekt det høres ut med
    bloggtreff :)
    Håper dere får nye bekjentskaper og en minnerik dag sammen.
    Herlig bilde ;)
    God helg ønskes deg.

    ReplyDelete
  7. Ja gid jeg hadde bodd nærmere ;) Det blir sikkert en koselig dag :) Ha det fint og hils så masse til de andre !
    Trivelig å ligge på golvet og leke med barna .

    Ha ei fin helg
    Klemmer fra Janne :)

    ReplyDelete
  8. Kos dere alle sammen. Høres ut som tidenes treff!!

    Hils masse til alle og si at jeg er misunnelig, og det faktisk på en ufin måte ;)

    ReplyDelete
  9. hi hi... at my home it looks the same way very often ;-)

    hope your meeting is/was great!!!!

    ReplyDelete
  10. ÅÅÅ, det skal bli så koselig asså!!!

    ReplyDelete
  11. Hei på dæI!
    Så koselig med bloggtreff da:) håpe dåkker kose dåkker masse.)
    Håpe på litt bilder;)
    Ha ei fin hælg klæm

    ReplyDelete
  12. Jeg og vil! Kan dere ikke bare ha det i Trondheim?? ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!