February 15, 2011

15 min hylle makeover

 
 

Man tager en liten hylle ( 10kr fra ås-misjonsentralen bruktbutikk).


Finner frem litt tapetlim, papir/tapet ( tapet er fra gasellene ),
kost, saks, tapetkniv og målebånd.


 Måle opp cm, klippe ut passende tapetbiter, blande litt lim ( tok 5ml løst lim og
blandet i 0.5 dl vann. Ble MER enn nok. "Tapetklister" fra Jernia ) og feste på tapet. 
Skjære til formene med tapetkniv.

Fjerne noen luftbobbler og vente litt...


15 min hylle makeover suksess.


P.s.
TAKK for alle stemmer til NIB utfordring Oppbevaring!
Og velkommen til alle nye følgere, snart 200, nesten ikke til å tro!
Weee, jeg er så GLAD!

26 comments:

  1. finfin!
    Har endel hyller liggende jeg har lurt på gjøre noe lignende med, Kjedelig med baaare maling:)

    ReplyDelete
  2. Så søt den ble da...klem W.

    ReplyDelete
  3. 15 minutter, imponerende! Hadde vel blitt mer 1 time og masse banning her... :P

    ReplyDelete
  4. Såå fin den blev.

    /Mia :)

    ReplyDelete
  5. Veldig fin hylle!! :)

    ReplyDelete
  6. Kjempefiiin! Jeg må sjekke opp hva tapetklister er...Har akkurat pusset opp et garderobeskap til pia med maling og tapet. Brukte ikke tapetkniv heller. Ble bare tull. Bedre lykke til meg neste gang...Dette var imponerende!! :)

    ReplyDelete
  7. Jeg har en ganske så lik hylle. Og jeg har ikke helt visst hva jeg skulle gjøre med den. Nå tror jeg at jeg vet.

    :)

    Takk for inspirasjon, vennen!!

    ReplyDelete
  8. Så søt den ble da :-) Jeg har forresten stemt på deg på NIB. Du danker ut alle de andre en lang vei!

    Stor klem!

    ReplyDelete
  9. ååå, dødsfin ble den!!!!
    god natt til deg

    ReplyDelete
  10. Jättefin! Det är så roligt att se hur saker och ting får ett helt nytt utseende när man sätterlite tapet på det. :-)

    ReplyDelete
  11. Gøy at ikke alle prosjekter tar så lang tid!
    Og så fin hylla ble:)

    ReplyDelete
  12. Så fin den ble !
    *Cecilie

    ReplyDelete
  13. Du og du, imponerende hva du får til på 15 min! Hylla ble råkul!
    Ha en kreativ dag:-)
    Klem, Elin

    ReplyDelete
  14. great success!
    ble kjempekul!
    15 min? aiai du er produktiv!

    ReplyDelete
  15. Kul hylle du har fiksa, og 15 min. - jeg bøyer meg i støvet.

    Kjempeflott og effektivt!

    ReplyDelete
  16. Så fin den blei!
    Og så kjekt med sånne prosjekter som ikkje e så tidkrevande :o)

    Og ja snuppa, me treffes nok igjen :o) Kan ikkje forestille meg nåke aent...

    ReplyDelete
  17. Jeg pimpet opp en liten hylle i går, trodde det det skulle ta meg 15 minutter- men der feilberegnet jeg stygt gitt.. Tror at, hvis jeg skal være helt ærlig, jeg egentlig holder jeg på ennå... ;)

    Men tilslutt, DA blir min også fin!! Har nemlig limt på litt tapet jeg også, men dessverre ikke med tapetlim, så spørs hvor lenge det holder seg på..

    Din hylle var lekker!!

    ReplyDelete
  18. Hei,

    gratulerer med finaleplass hos NIB *krysser fingrene for deg*.

    Veldig synd at jeg måtte jobbe om lørdagen, skjønner av innleggene deres at det var koselig :) Håper det blir flere sjanser.

    Ha en fin kveld!

    klem :)

    ReplyDelete
  19. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Tapetsering er GULL, så lettvint og fort gjort, og så stor forandring det blir!

    ReplyDelete
  20. Veldig kul!

    Du er flink asså

    *beundre*


    Klem fra Mollie

    ReplyDelete

Comments makes me smile!