January 13, 2011

Working


Busy days for Mumsi. I am organizing my blog a bit, and boy, do this
steal valuable "blogging" time.. I find it a bit stressful actually. ;)
I finally got around to do some work on
the little cabinet I bought last summer, from the same place as I got the



For our ( me and baby ) walk today I had Fretex ( the Salvation army ) 
 in St.Hanshaugen as one of my goals. The store is always filled with treasures
and cool stuff. From today`s visit I bought with me a good old Brio
chalk-board, with colored beads and everything, and this brown,
 flowery tray in mint condition . All for the price of 40kr each.
The chalk board has endless upertunities.. Paint it with black
chalk paint, paint it with magnetic paint, tie some string across and
use it as a wish board, or in my case, use it as a frame.
Think it will work perfect as a frame in Naninos bedroom. 



7 comments:

  1. Det e jenta si det ja! :o)

    Skikkelig god helg vennen!

    ReplyDelete
  2. Herlig! En slik malekost har jeg også hatt i hånden i dag. Jeg har malt en barnesto, en dukkeseng og en tavle. Gøy når det blir ny farge på!

    Og du, jeg fant linken til den filmen som Asbjørn og ungene lagde i mars i fjor. Det er litt langt ifra, og en ser ikke alle detaljene. Men de var veldig fornøyde da. De har planer om flere filmer.

    Gøy for store og små!

    ReplyDelete
  3. Linken ja, hehe:

    http://www.youtube.com/watch?v=5Md-EOANdBU

    ReplyDelete
  4. Hei, lykke til med malingen og god helg :)

    ReplyDelete
  5. Så kule ting du fant! Jeg strever ofte litt med å finne ting i den butikken jeg asså, men kanskje jeg bare har vært uheldig? Den tavlen var jo utrolig kul da. Ser spennende ut det skapprosjektet ditt og :-) Ha en strålende, malende helg!

    Klem fra Mollie

    ReplyDelete
  6. BRAVO :-D

    Herlig gjenbruk & ikke minst: herlige, hastige bilder som griper stunden og forteller det de skal, tilsynelatende helt uten styling. Elsker det!

    Har lagt deg til i min bloggroll, velkommen til å ta en titt på Fies notiser & gjør gjerne det samme om du lyster...

    Ha en fortsatt fin dag!

    ReplyDelete
  7. Åh fler sådana fina barnrum:) Ljuvligt!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!