January 04, 2011

Toys and prizes makes me happy




I have a love for old toys.
(Exept for dolls and clowns.. they kinda freak me out)
Before Christmas I came across this beautiful little toy squirrel, made in leather.
I found it for 20kr at the "Birkelunden" marked.
It sits on one of baby Nanino`s shelves waiting for a nut or two..




Yesterday i found another little toy for Nanino at the "Blå kors" store
in Grunerløkka. For only 5 kr, it is perfect for entretaining on the kitchen table
durling meals. It is made by Ambi Toys.



Another reason to smile are theese beautiful fabrics and 2 m of vintage
wallpaper I won at Solbaktun`s give away. Thank you so much Solbaktun.
I absolutely LOVE it!  



7 comments:

  1. Guhu, så hærlige leker!!!
    Gevinsten hos Solbaktun var ikkje værst den heller ;o)

    ReplyDelete
  2. Dukker er skumle, og dukker som ser ut som klovner er superskumle! Sånn er det bare.

    ReplyDelete
  3. For noen herlige leker til herlige priser! Og grattis med gevinsten, very nice :)

    ReplyDelete
  4. Digger både lekene og gevinsten jeg. I sommer hamstret jeg gamle leker på loppis i Danmark, men da jeg kom hjem ble det litt vanskelig å gi dem til ungene. Med skrekk oppdaget jeg at jeg faktisk egentlig kjøpte alle til meg selv... Uff, må ta meg sammen. Kommer til å ende mine dager som skrotnisse jeg...

    ReplyDelete
  5. Oh my God, that wallpaper! Love it!!
    And that's the coolest leather-toy-squirrel I've ever seen! And I've seen my share! ;)

    ReplyDelete
  6. Lekene var flotte, og premien også!
    Heldige du!

    ReplyDelete
  7. Herlige leker. Ingenting er som nostalgiske gamle leker med sjel.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!