January 14, 2011

Nib utfordring - Barnerom


The January NIB- challenge is children bedrooms. I just have enough
time to enter the contest. The little cabinet i `ve had since last summer is
finaly done! Only took about 6 months.. I am so pleased, it is a perfect match.
Took plenty of pictures of baby Naninos room today. The light
in the little room is not at all good to take pictures in. 
But I really enjoyed it, and I hope that so will you.











For more details about the room, click here.
For older posts about her bedroom, click here.

31 comments:

  1. Du er så DYKTIG!
    Vakkert, vakkert, helt vidunderlig Nanio-rom. Koser meg med bildene, de var utrolig fine, Mumsi!

    ReplyDelete
  2. Hva gjør det at et skap tar 6 mnd å gjøre ferdig når resultatet blir så bra.
    Og rommet - så fint! :)

    ReplyDelete
  3. Wow! Nydelig rom altså. Det var så utroolig stilig. Liker spesielt den brune veggen, deilig med noe som ikke bare er hvitt.
    Også skapet da, gode ting tar tid.
    Og alle de fine lekene, jenta di er heldig:-)

    Lykke til i konkurransen, jeg har følelsen av at du kommer til å gjøre det BRA!

    Ha en fin helg:-)

    ReplyDelete
  4. Dette rommet var fint for øyet!
    Den brune veggen passet så perfekt inn.
    Får jo lyst til å sette i gang å male med en gang når jeg ser på barnerommet ditt ;)
    Lykke til i utfordringen.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  5. nydelig Naninorom:) Alle de flotte tingene, bildene, møblene, bildene:) Og vakre Nanino selv midt i det hele:)LYKKE TIL:)
    Klem fra Trine

    ReplyDelete
  6. Likte utrolig godt den brune fargen du har brukt. Har du noe navn og nr på den? Supert barnerom. Lykke til.

    ReplyDelete
  7. Nydelige rommet til Nanino ;) Lykke til i konkurransen !!

    Ønsker deg ei fin helg :)
    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  8. Nydelig barnerom med vakre detaljer og farger !!

    ReplyDelete
  9. Jeg bøyer meg i støvet. For et fantastisk flott barnerom. Herlighet så dyktig du er! Jeg digger det!

    ReplyDelete
  10. Det var virkelig fint! Alle de kule smådetaljene. Elsker de! Og den gule elefanten din...;)

    ReplyDelete
  11. Sååå mye fint! Skjønn den greina på veggen og den elefanten i hylla! <3

    ReplyDelete
  12. Hei på dæi!
    ååå for et rom!
    Likte likte likte det!!!
    Min favoritt!
    Likte veldig godt at du hadde hengt opp bildan med fryseteip, det va veldig stilig.
    Og bambihodet på veggen likte æi veldig godt:)
    Håpe du får ei fin helg
    klæm

    ReplyDelete
  13. Tusen takk for veldig koselig hilsen inne hos meg, varmet VELDIG.. Det var også supert, for da fant jeg deg!!! Nyyydelig barnerom og blogg forøvrig..
    Gleder meg til å følge med videre!!

    Klemmer fra Stine

    ReplyDelete
  14. Tusen takk for veldig koselig hilsen inne hos meg, varmet VELDIG.. Det var også supert, for da fant jeg deg!!! Nyyydelig barnerom og blogg forøvrig..
    Gleder meg til å følge med videre!!

    Klemmer fra Stine

    ReplyDelete
  15. For et deilig vakkert barnerom!! Likte veldig godt kontrasten med den lune fargen på den ene veggen! OG så kult det var med tapet både inni og utta på det lille trivelige skapet på veggen!

    Jenta som bor i det rommet er heldig! Lykke til i konkurransen!

    Ha ei fin hælg! ;) Siw

    ReplyDelete
  16. Utrolig dyktig er du! Likte dette rommet veldig godt. Frekt og vellykket med den mørke veggen på et barnerom. Har du gjort vegg-og skapdekoren selv? Flott dekor! Lykke til i utfordringen! Og ha ei deilig helg:-)

    ReplyDelete
  17. For et flott barnerom! Mange flotte detaljer!

    ReplyDelete
  18. Så utrolig tøfft.
    nydelige bilder.
    såååå flink du er!!

    ReplyDelete
  19. Ååå, herlig rom! :) Veldig fint med den brune veggen og skapet og alt! :)

    ReplyDelete
  20. Superfint barnerom : D Erik Kold-boksen i GiBort'en min hadde passet fint inn der...så vi får håpe du vinner!

    ReplyDelete
  21. ååå.. Så fantastisk lekent og detaljrikt barnerom.
    Super søt nattbord..
    ..Og lekkert tapesert skap på veggen, den er så fin den tapeten :)

    ReplyDelete
  22. for ett nydelig rom :D
    likte veldig godt den mørke veggen ;D

    ReplyDelete
  23. håper du vinner ;) det fortjener du virkelig. Du har laget et fantastisk barnerom :)

    ReplyDelete
  24. Åh!! Tack detsamma, här trivdes jag verkligen. Följer med också :)

    /Mia

    ReplyDelete
  25. Veldig fin rom! Du har nok gode sjangser. Lykke til!

    ReplyDelete
  26. GRATULERER som finalist!!
    STEMT!

    ReplyDelete
  27. Gratulere med finaleplassen :D
    Hurra!!

    ReplyDelete
  28. Hei !
    Gratulerer med finaleplass.
    Håper du vinner, min stemme går til deg. Lykke til !
    Klem

    ReplyDelete
  29. For et herlig barnerom! Jeg er imponert!

    ReplyDelete
  30. Digger rommet - en klar favoritt hos meg - er med i min liste over barneromsfavorittene :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!