January 22, 2011

New frame and the end of my writing in English-project



It is a well known fact that New years resolutions are made to be broken..
For my new years resolution this year, one of my goals were to get better writing
in English. It has been a good experience, made me use my brain a lot more.
At the same time it has been quite hard, espesially since it has been so long
since I`ve written anything in English. Having to check and re-check almost every
sentence I write is NO fun at all.. Blogging take twice as much time as it used to do.
..
So, I have decided to switch back to writing in Norwegian again.
 I will try to better my English in other ways instead, by reading more English books,
write more emails and letters to my English speaking friends and family etc.

Soo here it goes!

Norsk! ahh-- DEILIG!

Nå senkes skuldrene og alt blir lekende lett igjen.

Her om dagen ble jeg inspirert inne hos fine Furuheim da jeg leste dette innlegget.
"Bambien" på veggen inne hos Nanino måtte jo OGSÅ ha ramme på seg.
Det var jo dèt som manglet. Lenge har jeg hatt denne runde rammen liggende
å ta opp plass i en altfor overfyllt hylle. Nu var det endelig bruk for den.

 Ramme og Belton sprayboks med navn - light menthol

( Sjekk ut dette innlegget for mer info om Spraybokser )

Og resultatet:



17 comments:

  1. Hei hei, tusen takk for helt fantastiske tips med spraymalingen. Jeg kjøper kun sølv, gull og hvitt og bengalac i litersbokser for å få andre farger. Nå kan jeg jo bare kjøpe bokser til 50,-. Helt genialt. Og for en superfin blogg du har!! Har sett en stund nå og digger den!! Har lagt meg inn som følger og gleder meg å se hva du ordner!! Ha en fantastisk kveld !! Mvh Anita

    ReplyDelete
  2. Så fint!
    Snakk om å løfte det hodet der altså! Blei dritkult og så bra effekt mot den brune veggen!

    Må innrømma at det var deiligt at du begynte med engelsk igjen og kjenne eg. Det tar kortere tid å lese og ;o)

    Jammen var det jevnt hos NIB! Det var nære på ja!
    Takk for varmande kommentar vennen. Du e nå best rett og slett!

    Klem på klem

    ReplyDelete
  3. Kult ble det :) Jeg syns du er god i engelsk jeg da , prøvde å svar på engelsk til deg , men det ble bare tull. Det går greit å snakke det men å skrive .. ;)

    kos deg videre i kveld
    Klem fra Janne :)

    ReplyDelete
  4. Super nice! Spraymaling er og blir tingen :) Rammen passet perfekt der..
    Bare skriv på norsk du, jeg liker deg like godt uansett.

    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  5. Velkommen tilbake til det norske skriftspråket. :)
    Synes du klarte deg bra på engelsk, men dersom du har det bare litt som meg, så er det veldig mye enklere å uttrykke seg på norsk.

    Ramma ble knallbra! Veldig, veldig! :)

    ReplyDelete
  6. Engelsk eller norsk, like kjekk blogg uansett;) Fargesammensetningen ble knallfin og syns bambi så dobbel så stolt ut med en stilig ramme rundt:)

    ReplyDelete
  7. Kjempestilig med bambien inni ramma:) Bra jobba! :)

    ReplyDelete
  8. Så kult det ble! Lengfe siden jeg har hatt tid til å kommentere noe her nå, så jeg må ta en liten oppsamling av et par ting;)
    Rommet til Nanino - I love it! Masse inspirasjon for oss som skal i gang med barneromfikseing snart:)

    Og den lille hunden på hjul..den er heeelt lik som lille "Snoopy" som jeg bestandig dro etter meg, da jeg var liten:)

    Ha en god søndag!

    ReplyDelete
  9. Sååå nydelig, den fargen var jo bare fantastisk!! Hvor får du kjøpt slike sprayboksfarger da??

    ReplyDelete
  10. Deilig at du skriver på norsk - da føler jeg meg ikke som en jukser når jeg kommenterer på norsk :D

    Merkelig å erfare hvor mye (alt) språk har å si for om man greier å uttrykke seg slik man vil. Jeg tenker mye på det når jeg snakker med ei hyggelig dame i oppgangen her. Hun sliter med språket og knoter veldig. For alt jeg vet er hun en kløpper på sitt eget morsmål, veltalende og reflektert - men hun ender nå med å fremstå som litt enkel og ganske vanskelig å forstå. Kjemperart! Språk er grenser eller broer, alt etter som hvordan vi behersker dem :)

    Ha en fin søndag kveld!

    ReplyDelete
  11. åh, det är såå läckert och massa fina detaljer.

    /Mia :)

    ReplyDelete
  12. åh - dø'bra, jeg bare eeelsker mint om dagen.
    Belton -light menthol må herved oppdrives!

    ReplyDelete
  13. Hei på dæi!
    Så utrulig bra det blei.Likte godt fargen på ramma!
    Håpe du har en fin kveld
    klæm fra mæi

    ReplyDelete
  14. Å! Så bra at du går over til norsk, da kan jeg også forstå teksten. Du har en herlig blogg. Og den sprayfargen er nydelig!

    Hilsen Fama

    ReplyDelete
  15. Kjempefin blei den! Nydeleg farge!

    ReplyDelete
  16. Kjempefint,prikken over ien :)

    Den fargen tror jeg nesten jeg må ha,
    vil passe perfekt på detaljer i gangen!
    Hvor kan jeg kjøpe den?

    ReplyDelete

Comments makes me smile!