January 16, 2011

Morning kitchen table with wall



My mother came by yesterday with theese lovley tulips.
Tulips reminds me of spring. Oh how I yearn for the spring.

"Time for food" . Put toghether with letter staples from Nille ( 49,-).
 Only had one T so an L is used as an imaginary T for the moment.
Glad I had the lovely flower pin lying around.

The cute little angel doll head is made by ND! It is a card I got in
the christmas calender made by Namaste.

"Play". Beaded picture I made some weeks a go. Fun thing to do.
But next time I bead, I am so buying beads allready sorted by
colour...

My absoulute favorite picture theese days. It is a card I found at the Kitchen suplies
store, Rafens for 39,- kr. I just HAD to have it. I look at it every day and I find
it absolutely amazing! It is made by TADO.

Written back of the card:
" TADO is Mike and Katie, two very hard working people who do graphic design,
illustration, animation, toy design, and a bit of everything in between.
They are based in Sheffield UK, enjoy eating ice cream and playing with their dogs. "

Just my kind of people.

11 comments:

  1. For en hærlig bildevegg du har! Takk for inspirasjon. Så deilig med tulipaner! Nå skal jeg ut og kjøpe i morgen. Ha en fortsatt fin søndag! :) Siw

    ReplyDelete
  2. Denne bloggen har jeg visst gått gipp av...men her kommer jeg tilbake vet jeg, igjen og igjen:) For en fantastisk flott stil du har! DU, kan jeg spørre hvilken brunfarge du har på barnerommet? Jeg leter og leter etter en slik farge, og her tror jeg rett og slett den er gitt!
    Ha en strålende søndag:)

    ReplyDelete
  3. Knallfint! Veldig lekent :)

    ReplyDelete
  4. Herlig:o)
    Ved den veggen ville jeg ha likt å spise frokost:o))

    Ha en fin søndag.

    ReplyDelete
  5. For ein knallfin bildevegg!! Den digga eg! Fargeklikkar og personlege ting - ser veldig fresht ut!!

    Barnerommet under er òg kjempefint! Nydelege fargar, retrofeel og detaljar! Du er flink, altså! Lykke til i konkurransen:-)

    fin søndag til deg!
    Klem

    ReplyDelete
  6. Så fargerik og koselig du har det på kjøkkenveggen :)Fine familiebilder og minner.

    Ønsker deg en fin søndag :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  7. sukk.. sånn bildevegg vil jeg og ha på kjøkkenet mitt, men uheldigvis har ikke jeg veggflater der bordet står..
    super flott var det vartfall :D

    ReplyDelete
  8. DIGGER det kortet!! Og det perlebildet er absolutt knalltøft! :D

    ReplyDelete
  9. Knallfin bildevegg! Veldig gjennomført og personlig. Du er flink:-)

    God søndagskveld!

    ReplyDelete
  10. Så herlig bildevegg! Nydelig.
    Farger og forskjellige rammer og perla bilder. Me like!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!