January 29, 2011

FY.

Fy. Fra et lys på en portromvegg i en gate på Grunerløkka.

Dataen min har gitt meg opp! KAN ikke tro det.
Svik og atter svikt. Den vil ikke mer. Gitt meg helt opp.
 Hva skal jeg gjøre? Hadde store planer om fine innlegg disse dager.
Grr.. Hva nå?

Bilde fra et av mine innlegg som trolig blir veldig
forsinket pga data svik(t).

Så mens jeg sitter her hos Mamma og grubler og gumler i vei
på de deiligste vaffler...en stor smule oppgitt, får jeg bare enn så lenge
ønske alle som er innom en god helg videre.
Jeg savner å være på nett med/hos dere.
Sukk..




7 comments:

  1. Data svik... Jævla pøbel...

    ReplyDelete
  2. Data har ikke lov å være svikefulle.
    Send den til meg og jeg skal gi han en på tygga!

    ReplyDelete
  3. å kipern
    savner deg og på nett vetdu:-)
    men uansett - ha en fin helg
    sees nok snart

    ReplyDelete
  4. dårlig gjort...det ordner seg, skal du se:) Inntil videre, kos deg som best du kan:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  5. Fy! på lampa & upålitelig data, trøsten må være at så blir alt bare bedre :-)

    Som for eksempel dette:

    I kraft av å ha en sånn utmerket blogg (nei, det er ikke noe plaster på såret), er du herved funnet verdig (av meg) til å motta "Beautiful blogger award". Et såre enkelt valg!

    Utmerkelsen kom susende forbi her om dagen med oppfordring om å lage en liste over 7 ting man liker og sende stafetten videre til 3 personer. Håper du tar imot utfordringen :-) Uansett all ære til deg og din fabelaktige blogg!

    Titt innom på http://www.fiesnotiser.no/2011/01/beret-utfordret.html for hele greiene. Ja, jeg har rappet et bilde hos deg - håper på tilgivelse...

    Fortsatt god søndag :-)

    ReplyDelete
  6. Klarte ikke hisse meg opp over data´en din da jeg ble misunnelig på at du fikk gode vafler! ;-)

    Ha en fin dag!! (Og grattis med awarden i kommetaren over)

    ReplyDelete
  7. Anonymous5/20/2013

    Good way of explaining, and nice piece of writing to get facts about my presentation subject matter, which i am going to
    convey in college.

    Review my weblog; journals.fotki.com

    ReplyDelete

Comments makes me smile!