December 06, 2010

Vinnerene av giveawayen 5 desember 2010

Hei og hopp, give away er topp!


Den heldige vinneren av en snasen liten veske er:


Den heldige vinneren av en tøff klokkesykkel-smykke er:


Den heldige vinneren av Lisa Simpson- kid robot vinyl figur ( samleobjekt ) er:


og

en liten ekstra premie går til søte


Vinnere, send en mail med adresse til medetlekentsinn aaattt gmail.com!   :D


1ooo takk alle sammen som ville være med på min give away. SItter her å ønsker jeg kunne ha sendt ALLE sammen en premie.. I stedet sender jeg dere gode tanker og ønsker for at dere vil gå en hyggelig og god juletid i møte.

Heia blogging!


17 comments:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    ReplyDelete
  2. Åhhh, sjøl om eg e pittelitt lei meg for at eg ikkje vant, så blei eg uhyre glad på vegne av dei som vant!

    Hu fyssta kjenne eg ikkje te, men dei andre e jo hærlige damer så eg e blitt så glad i :o)

    Gratla folkens!!!!

    ReplyDelete
  3. Gratulerer dei heldige!

    ReplyDelete
  4. Wow!!!!tack,tack...vad glad jag blir!!!
    Det är jättespännande att vara vinnare ibland, verkligen en härlig känsla:)
    Jag mailar adressen till dig vännen.
    Och gratulerar dom andra vinnare också:)

    ReplyDelete
  5. YES,YES,YES ropte eg ut i rommet og mannen lurte på kva som gjekk av meg..:) Eg vant!! Tusen takk for at du generøst deler ut fine gevinstar! Eg gler meg:)

    Gratulerer til dei andre tre heldige også!

    ReplyDelete
  6. Gratulerer til de heldige vinnerne. Det er en herlig følelse når man leser en blogg og plutselig oppdager at man står der som vinner. :)

    Smil fra AbluMoo

    ReplyDelete
  7. JUHU !!!! HURRA ! ;)No vart æ rågla :) Så arti å vinn asså :) Å herre som va en så hæli premie :) Gratulere te dæm anneran som vann å :)

    KLÆMMA FRA JANNE :)

    ReplyDelete
  8. Gratulerer så utrolig masse til alle heldige vinnere!!

    ReplyDelete
  9. Her kom jeg visst litt for sent, men gratulerer til de som vant!Artig blogg du har =)

    ReplyDelete
  10. gratulerer til de heldige vinnerne:)
    Snufs:)

    Klem Trine:)

    ReplyDelete
  11. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    ReplyDelete
  12. grattis til heldige vinnere :D

    ReplyDelete
  13. Du får en utfordring av meg:
    http://fattet.blogspot.com/2010/12/jeg-har-fatt-flere-memeer-som-jeg-ikke.html

    ReplyDelete
  14. Grattis så mye til alle sammen! :)

    ReplyDelete
  15. Gratulere til de heldige vinnerene,ha en flott dag!!Klem Linda:)

    ReplyDelete
  16. JIPPI!!!!!! gu så spente eg e;)) Tusen takk! så kjekt å vinna!
    klem fra meg:)

    ReplyDelete
  17. JIPPI!!!!!! gu så spente eg e;)) Tusen takk! så kjekt å vinna!
    klem fra meg:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!