December 17, 2010

A touch of red..

7 comments:

  1. Hehe, soppen oppi planten der da, så kult! :D

    ReplyDelete
  2. Å så nydelig og stemmnings fullt:o)
    Du er kjempe flink til å ta bilder:o)

    Natta og ha en riktig god helg:o)

    ReplyDelete
  3. Kjempefine bilder, den soppen var kul:).

    ReplyDelete
  4. Hei! Så koselig julestemning det er hos deg. Du jeg må bare beklage at det går sånn tid å få sendt den tapeten. Mannen skulle finne embalasje på jobb og har vært litt treg. Når han nå endelig kom med den var det et altfor lite rør....Så nå tar jeg saken i egne hender på mandag.
    Beklager....skal sende med et lite plaster på såret:O)

    ReplyDelete
  5. Herlige bilder!

    Det er ikke så mye som skal til før det blir julestemning..

    :)

    ReplyDelete
  6. Det hjertet var så yndig og vakkert!
    Elsker bildene dine.

    Ha en fin kveld, venn.

    ReplyDelete
  7. Nydelig hjerte! Du har veldig personlige og fine detaljer synes jeg.<3 Også en god nyhet fra meg: gratulerer som vinner av gavekort hos En Gul Knapp på 500,-! Sender du en mail til frufly@gmail.com med mailadressen din? Så sender jeg den videre til Thea hos En Gul Knapp!:) Ha en strålende uke!:) - Heidi/ Fru Fly

    ReplyDelete

Comments makes me smile!