December 08, 2010

Party svenske video

Mor Mumsi er sliten etter lang kveld og dag med utstillings vernisage.
Men.. må.. sjekke..bloggen..
Mange fine kommentarer på forrige innlegg..dere er så søte!.. Rett før jeg stuper i seng må jeg bare linke til party svenske videoen som er lagt ut på vg tv.. Gutta ( jaa9 og onkl P ) gjør det bra med morten ramm i videoen. Jeg er stolt av gutta "mine", kan jeg kalle dem for det? PappaRottefinn er manager og vi er alle venner.. så jeg gleder meg med dem for å si det sånn..

Party svenske video!

enjoy!

natta fra her!

Trykk for å høre resten av albummet.

5 comments:

  1. Kul låt, og jeg ler veldig av partysvensken;)

    ReplyDelete
  2. enjoya videoen:) Begynner bare å le når jeg ser Morten Ramm:) Han er bare morsom:) Underholdende video med mange artige detaljer:) Er nok litt i eldste laget for musikken;)Eller musikksmak har kanskje ikke med alder å gjøre, jaffal mangfold beriker oss:)

    Onsdagsklem fra Trine:)

    ReplyDelete
  3. Hehehe.. Ler meg skakk.. Fantastisk morsom video!!!

    ReplyDelete
  4. Takk.Rå morsom:o)
    Ha en fin dag:o)

    ReplyDelete
  5. Kul video :) Rammen er en artig fyr ;)

    Ha en fin kveld :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete

Comments makes me smile!