December 04, 2010

Overraskelses julekalender OG gave i posten

Jeg og pappaRottefinn SKULLE eeegentlig være søte og snille å lage julegavekalender til hverandre i år. Med 12 fine pakker hver. Men hvor iveren og virkelysten ble av vet jeg ikke..
Jeg iallefall, hadde gitt opp hele prosjektet da det bare ble med snakkingen og ønskingen (fra min side).

Så tidlig morgen 1 desember da jeg er på vei til å hente en våken selskapssyk Nanino får jeg i øyekroken øye på den søteste gesten jeg har fått av pappaRottefinn på lenge:

AB sin julekalender!


24 pakker sirilig pakket inn og dandert i en av hyllene i bokhylla i stua.
PLUSS en sjokoladekalender for sjokolade elskeren som jeg er.

TAKK pappaRottefinn!

Mer gode ting har flydd min vei i det siste.
Tenk jeg var så heldig å vinne premien i give awayen til Lilis verden.
Premien var varme hjemmelagde strikkede sokker.
Lilli, en skjønn strikkende mamma og blogger fra Askøy uten for Bergen, som atpåtil tok på seg å strikke helt nye sokker i en større størrelse da jeg fant ut at jeg hadde ALTFOR store bein til de utloddede sokkene.



Helt mine farger. Gode og varme.
Takk Lilli!


p.S. Minner om min lille give-away som har trekning i morgen. Jeg gleder meg, OG ja, jeg har planer om å trekke vinnerene helt selv. Å trekke er gøy.

16 comments:

  1. Åhhhh, heldige du da!!!!

    Med begge deler!
    Velfortjent du alle beste!! :o)
    Overraskelseskalender e toppen!
    Det e bildet ditt og ;o)

    Nå e det kommt opp på veggen - WEEEEEEEEE!

    Så eg tenke på deg kvar dag og storkose meg med bildet ditt som gir meg et så godt smil om munnen :o)

    Du e BEST godsnuppevennen!
    Ei knakande god helg videre ønske eg deg.
    Og hils Rottefinn ;o)

    ReplyDelete
  2. Det e nåke av det besta med denna bloggeverdenen jammen...
    At ein dårlig dag kan snus te ein god ein...

    Og du ser jo alle skrytekommentarene eg får når eg skryte av deg. Folk lar jo værr å skriva hvis de ikkje meine det, så sug te deg ALT og spar det te ein regnværsdag vennen.

    Så kjekt å sjå at det e blitt så mange følgerar hos deg i det sista og vennen, blir så glad :o)

    Har du fått solgt masse i det sista da forresten?
    Eg heie skikkelig på deg vettu, og du e aldri langt vekke i tankene mine. Du gjorde et uslettelig inntrykk tydeligvis ;o)

    Klem på klem

    ReplyDelete
  3. Heldige du! Så kjekt med kalender :) Og premie! For en start på julemåneden sier jeg. Mannen min leita desperat i esken med "viktige papirer" i dag, jeg skjønte jo at han leita etter vielsesattesten, han husker aldri bryllupsdatoen 20 desember. Hvor vanskelig kan det være? Rett før jul? Ja ja ;)

    ReplyDelete
  4. Så heldig du var med kalenderen din,og med med fin premie. Krysser fingrene for trekningen i morgen.
    Hihi. Ha en fin dag:)

    ReplyDelete
  5. Herligheten så søtt ;) Tenk hva han har styret med dette. Kjenner jeg blir varm inni meg på din vegne :) Kos ! kjempefine sokker, som passet perfekt på foten :)

    Ha en fin søndag :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  6. Heldig gris :o)
    Snakk om søt mann og nydelige sokker.
    Ha en fin Søndag :o)

    ReplyDelete
  7. ååååå for en søt mann du har da :D

    ReplyDelete
  8. omtenksomme Rottefinn:) Han scora mange poeng her altså:)Fine strikkede ullsokker har du også fått:) Kjenner meg ganske sikker på at det hele er velfortjent:)

    søndagsklem fra Trine

    ReplyDelete
  9. Anonymous12/05/2010

    Himmel og hav, så god han er! Gjennomtrukket i kjærlighet.
    Kos dere! Hils :)

    Monica

    ReplyDelete
  10. Jag blir så förälskad i dom fina ullsockarna:)

    ReplyDelete
  11. Oh my God, heldige du!! Att det går an, jeg håpa i det lengste her jeg også, men ingen slik lykke! :P

    ReplyDelete
  12. Kjempe fin premie,de så deilig og varme ut.Nydelige bilder du lager..Ha en fin søndag!!Klem Linda:)

    ReplyDelete
  13. Så heldige du er, to flotte overraskelser. ☺

    ReplyDelete
  14. Hwi på dæi!
    For en snill kjære du har da! Koselig med kalender!
    Og så heldig du va som vant de fine ullsokkan! Herlige farger på de.
    Håpe du kose dæi masse.klæm

    ReplyDelete
  15. Så god han er! Det ligger masse både omtanke og kjærlighet i den kalenderen. Skjønne Pappa Rottefinn som viser høyt og tydelig at han er glad i Mumis`n sin. :)
    Grattis med sokkene! Deilig med varmende premier. :)

    Stor klem i vinterkulden fra Huldra

    ReplyDelete
  16. Oi så sjønne mann du har då;) Kjempekoseligt jort! åså sjokoladekalender i tillegg! eg blir heilt mållause herane:)) Å grattis m strømpe! såg herlige ud di og:)
    klem:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!