December 11, 2010

Min tur i dag

Gode søte snille Namaste er jo en virkelig en BRA dame. Jeg vet jeg ikke er alene om å syntes det.
Jeg er fortsatt super imponert over at hun i år har dratt i gang sin EGEN julekalender for følgere av bloggen hennes, Kreativ/Impulsiv. Og i dag, den 11 desember ,var det min dag!
I posten lå det hele 8 av de søteste kortene jeg har sett på lenge, designet av ND! og ikke mindre en 2 julebrikker. Woop woop. Jeg <3 gaver!
( Kortene er nesten for fine til å brukes som kort.. Nanino ble betatt med engang, humpet seg bortover stuegulvet for å se. :D tror nok et par av dem skal opp på veggen hennes ja..)

Takk Namaste.


I dag har jeg og stått vakt på Galleriet. Stille, veldig stille har det vært..
Kjedelig, men det er jo kankje ikke ytterst på en forblåst brygge med 13 minus, at det går flest folk på en travel lørdag før jul.
Alt var ikke tapt.
Anledningen bydde på fine fotomuligheter utenfor.
Jeg lot meg rive med..









7 comments:

  1. Ja, va de ikkje hærlige vel???
    Hu ND! e superflink altså!
    Eg smelta særlig for dei dukkehodene :o)
    Dei som ikkje e doble e faktisk merkelapper, men de e jo så store at en sku ikkje tru det ;o)

    Så kjekt at du linka te henna, då blei eg glad!

    Og for nåken aldeles superflotte bilder du har tatt i dag da!
    Skikkelig balsam dei der altså, du uhyre talentfulle menneskebarn!

    Løøøøv ju! :o)

    ReplyDelete
  2. Håller med dig, Namaste är en underbar dam:) Och fina kort du fått..vackra bilder och härligt omklätt skåp du visar i inlägget innan..Fröjd för ögat:)

    ReplyDelete
  3. heldige du som fikk adventsgave fra Namasten vår i går:) Fine kort, skjønner godt Nanino liker dem:)
    Vakre bilder har du også tatt, skulle ikke tro man var i en storby, men heller på ei kai i Lofoten:)

    Ha en flott søndag da du:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  4. Gratulerer, flotte kort!! Kjempefine bilder du har tatt også, kjekt å se. Ha en fin dag.

    ReplyDelete
  5. Er ikke det Lysakerbrygge? Mener å kjenne meg igjen, tross vinterværet. Tilfeldig innom via en annens blogg. Mye artig her hos deg! Stå på og god jul :-) Ikke lenge igjen nå! Mvh. Signe

    ReplyDelete
  6. Åh, så gøy at skjønneste Namaste inkluderte noen av kortene i pakken! Veldig gøy å at både du & Nanino likte dem :)
    Stod jo skikkelig i stil til den røde trøya & rosa strømpebuksa :)

    Fantastisk flotte & fargerike malerier du lager forresten,
    så det flotte som Namaste skal pryde den nymalte stueveggen med :)

    ReplyDelete
  7. Herlig med overraskelser i posten da! Håper du har plass til en til ;)

    http://frkfosli.blogspot.com/2010/12/vinneren-er-trukket.html

    (Jeg trenger adressen din)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!