December 15, 2010

Kjøkkenstemninger


Hvit STOR papirstjerne kjøpt i fjor for 10kr på Maritabutikken, på plass i kjøkkenvinduet.
Sopper fra Søstrenegrene og stettfat Made by Mumsi med klementiner. Plass til julestjerne fra Rema til 15 kr er det også. Alltid.
Julestemning!



På bordet hviler to nye spisebrikker fra Søstrenegrene til 6-7kr pr stk. Falt helt pladask.
Fant og 2 søte små soppelysestaker til smale lys i Birkelunden på søndag.
Men humpoh.. Hvor får man tak i slike? Eneste stedet jeg vet om er i krika. Men litt drøyt å "låne" med seg hjem derifra.. Noen som vet?

11 comments:

  1. Er det sånne små tynne du mener? Hvis det er sånne selger de de på glassmagasinet nå til jul, og visstnok hele året på den lysbutikken i markveien.

    ReplyDelete
  2. Hei venn!

    De har slike lys på Søstrene Grene, og der har du vært, ser jeg. ;)

    Vakre, vakre bilder!!

    ReplyDelete
  3. Herlig stemning!

    Og så glad jeg ble for at du ble glad :-)

    Men jeg trenger forstatt navn/adresse....(?)

    ReplyDelete
  4. Herlige stemningsbilder!

    ReplyDelete
  5. Så koselig julekjøkken! Kjempefine sopp-lysestaker.

    Jeg synes å huske at jeg har kjøpt slike små lys (juletrelys tror jeg det heter) på Jernia, eller Hegdehaugens Jernvarehandel i Bogstadveien.

    Ha en fin kveld:-)

    ReplyDelete
  6. Så fint det er i kjøkkenvinduet :)Ja jeg har også sett slike lys på Glassmagasinet :)

    Ha en fin dag i morgen :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  7. Anonymous12/15/2010

    Du trenger ikke kjøpe, jeg har både røde og noen hvite i den rosemalte kista! :-)))
    Klart du kan få!!
    Sees fredag. Klem mamma

    ReplyDelete
  8. Fluesopper er jul det :) Hos meg har det visst blitt jul hele året for jeg er så glad i disse fluesoppene, nostalgi ;)

    ReplyDelete
  9. Flott pyntet, ble god stemning:).

    ReplyDelete
  10. nydelig i vinduet ditt, Mumsi:)Sopp fra søæstrene Grene er fint, lysestaker også:) Nydelige farger hos deg:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  11. tynne lys selge di på nille og;)
    Kjempekoseligt julepynta:))

    ReplyDelete

Comments makes me smile!