December 20, 2010

Kjøbenhavn

Kjøbenhavn kos..

7 comments:

  1. Så ut som absolutt HERLIG kos! :D

    ReplyDelete
  2. København er bare den BESTE! Skulle gjerne tatt meg en tur snart..
    Så stemningsfulle bilder..de tapetrullene så spennende ut;)

    ReplyDelete
  3. Ååå København e en fantastisk by.
    Hærlige bilder!
    Ha en fin jul. klæm

    ReplyDelete
  4. Såg herlig ut. Jeg og vil til kjøben! :)

    ReplyDelete
  5. mm la meg se - tivoli med spansk rør, retrovilla, gaten bak hovedbanegården og magsin? Har jeg rett?Hyggelig at har kost deg i København :)

    ReplyDelete
  6. Så koselig med førjulstur til København. Fantastisk herlig hår på lille Nanino!!
    Eg hørte det var komt pakke i posten til meg fra hovedstaden:) Eg og minsten er reist på juleferie så då har eg ein pakke å glede meg til når eg kjem heim også. Takk skal du ha!

    God jul til deg og dine!

    ReplyDelete
  7. Køben er deilig :)
    Koselige stemningsbilder derfra. en award til deg hos meg :) Ønsker deg en riktig god jul samtidig. KLem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!