December 03, 2010

Juleutstilling på Galleri Ellen Kvam, Lysaker brygge


Nå om dagen styrer hu Mumsi, Med et lekent sinn, meget.
En masser av forberedelser må gjøres før
UTSTILLINGEN skal åpnes på tirsdag som kommer.
Vi heiv oss med og rundt, så nå skal det holdes flott juleutstilling for
alle kunstinterisserte i østlandsområdet.
Det er salgsutstilling med en mengde malerier,store som små, med varierte uttrykk og teknikker.
Mulig den perfekte julegaven ligger å venter?!

Herved vil jeg ønske ALLE hjertelig velkommen på utstilling!


(Trykk på adressen for å få opp kart)


Vi som stiller ut er:


Vibeke Saastad - www.vibekesaastad.no/


Ann Sandy - http://www.artbyannsandy.blogspot.com/ ( Dette er da altså meg )
 
----------------
 
Med tungt hjerte blir den ellers så flittige bloggingen min en smule skadeliggende
i disse hektiske forberedelses tider.
Dette er tungt å svelge da jeg har mengder
av fine innlegg jeg vil få lagt ut.

I mens kan jeg jo vise frem noen av arbeidene som skal være med
på juleutstillingen:





Ønsker alle innom GODE DAGER!



8 comments:

  1. Herlige bilder;o)
    Håper du selger masse:o)
    Lykke til!

    ReplyDelete
  2. Virkelig flotte bilder, ja! Lykke til med utstilling!

    ReplyDelete
  3. Mye stilig du har der! Lykke til med utstillinga. Skulle gjerne vært der, men...

    ReplyDelete
  4. Jeg kan ikke komme meg til utstillingen.. :( men kan det blå bildet med det bæsjende dyret VENNLIGST komme til meg? pris???

    ReplyDelete
  5. Jeg ELSKER virkelig bildene dine, har ikke ord! En dag skal jeg eie et av dine malerier, nytt mål med livet!! <3 DIGGER DEG! ;)

    ReplyDelete
  6. Så spennende! Lykke til :)

    ReplyDelete
  7. Hei på dæi!
    Å no skulle æi ønske æi bodde litt nærmere. ÆI bare elske bildan dine. Du e så utrulig flink! Kunne godt hadd mange av dine bilder på veggen:)
    SKjønne at det ikke blir så mye tid til blogging når du driv på å forberede kunstutstilling da. Men tenk så spennanes da! Du må gi oss tilbakemelding på kordan det gikk når du e ferdig.
    ha en fin lørdag
    klæm fra mæi til dæi

    ReplyDelete
  8. Kule bilder !!! Jeg driver også å maler litt og digger å prøve ut nye teknikker :)

    hilsen B (tussebu)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!