November 05, 2010

Surrende inspirert

Mor Mumsi surrer og snurrer om dagen. I all snufsingen (syk meg,syk mann og sykt barn), ommøbleringen (baby har fått nytt rom, mor har fått nytt kontor på soverommet) og utstillingen jeg har vært med på denne uken. Livet kjører på og jeg holder hardt på rattet. Midt oppi alt som skjer kjenner jeg meg inspirert! Det er så godt å male igjen OG få seg ny hjemmeside. Organisere og få orden i sakene.
Stiller ut 4 bilder på bibliotekgalleriet på Kolben, Kolbotn omdagen og et av maleriene jeg stiller ut er inspirert av den
fin fine pungen jeg kjøpte på søndagsmarkedet på Blå.
Fortsatt er det den søteste pungen jeg noengang har sett. Elsker den.


                                                                           "Hareskår", Akryl,blekk og tusj på lerret. 70x100cm



1."Kongen" Akryl, blekk og tusj på lerret. ca.46x55 cm
2. "Barnevogn mafian" Mixed media på plate. 40x50 cm
3. "Se opp" Mixed media på plate. 40x50 cm

For å se fler av mine malerier, ta å sjekk ut websiden min da vel:







12 comments:

  1. I'm in awe!!! Fyttigrisen du er flink!

    Ha en fin fredag da!

    ReplyDelete
  2. Så fine - utrolige bilder du lager:)
    Flink du er!
    God bedring til hele familien :)

    ReplyDelete
  3. oj, flinka!!!

    fiin fredag :)

    ReplyDelete
  4. Aaaaw, søte Hareskår, flinkeflinke du!

    ReplyDelete
  5. Heia Mumsi ! Så artig at du la ut hva som inspirerte deg, til noen av maleriene dine :) Syns jeg ser at du er inspirert av haren, i bildet som henger i gangen din også, iallefall halsen .

    God bedring og stå på !
    Klemmer fra Janne :)

    ReplyDelete
  6. For en hjerteknuser!Du har virkelig funnet noe som skiller deg fra mange andre..arbeidene dine er nydelige! Go mumsi!

    ReplyDelete
  7. Tusen takk for en fantastisk koselig kommentar inne på bloggen min! Den varmet godt! Og så var det jo så fint, for da fant jeg frem til deg også! DIGGER stilen din, skikkelig spennende og inspirerende! :D Slenger meg på som følger, og så håper jeg vi ser deg imorgen! :)

    ReplyDelete
  8. Så fine bilder du lager! Flinking!
    Ønsker dere god bedring og god helg!

    ReplyDelete
  9. Bildene dine er stilige!

    ReplyDelete
  10. Hei på dæi!
    Du e så utrulig flink! Kunne tenkt mæi alle bildan dine i stua! Akkurat sån som æi like de:)

    ReplyDelete
  11. For noen flotte bilder! Det er gjerne sånn at i travle tider så flommer det over med inspirasjon og virketrang og, så lenge det ikke blir for travelt over laaaang tid. Du har åpenbart talent!

    ReplyDelete
  12. Så utrolig flink du er! Veldig bra den nye sida di med alle di tøffe maleriene. Imponert!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!