November 26, 2010

Sprinkelsengebeskytter ala 1985


Hos en snar visitt hos min Far her om dagen måtte jeg jo ta turen opp på loftet for å lete mer etter mine gamle baby ting. Det er et så fullstappet loft at man ikke kan bevege seg rundt. Bare flytte litt å litt, enten alt til høyre eller alt til venstre.. Vel jeg hadde troen og håpet med meg denne gangen og det resulterte i at jeg fant min gamle sprinkelseng MED sprinkelsengebeskytter! Noe jeg har gått å lett etter i lange tider da Naninos arvede Ikea sprinkelsengebeskytter var slappere enn en død fisk og beina hennes satt seg fast gang på gang.

Det var hos IJ med bloggen Vestablikk jeg først så en fantastisk sengesprinkelbeskytter. Fremdeles er det den fineste jeg har sett..

Endelig har hun fått en ny en. En SPESIELL en. En som jeg ikke har måttet betale 300kr eller mer for.
En som ikke bare er hvit, beige eller rosa.
Nanino er fornøyd. Mor Mumsi smiler og er mest fornøyd i hele verden.

10 comments:

  1. Anonymous11/26/2010

    Gratulerer!!
    Du var flink som klarte å finne det! Minner strømmer på hos meg også :-)))
    Hilsen mamma/bestemor

    ReplyDelete
  2. Så fin den er!Og tenk så vanskelig det er å finne fine sånne, jeg har til gode å se en i butikkene som jeg virkelig liker.Dobbel glede å bruke noe som kommer fra egen barndom da, og spesielt når den er så fin som den der:)
    Ha en finfin kveld!

    ReplyDelete
  3. Så kul!! Jeg har heller ikke funnet en jeg liker, så jeg planlegger å trekke om en vi har..når jeg får tid;)

    Babyrommet blir kjempefint, syns jeg. Masse kule detaljer:)

    Ha en god helg!

    ReplyDelete
  4. Så søt kantbeskytter! 1985 er bare best!
    Synes også rommet til datteren din var utrolig flott. Personlig, retro og mange kjempefine detaljer. Heldig liten jente:-)

    Ha en fin fredag!

    ReplyDelete
  5. Aaaw, den var utrolig skjønn da! Og pusekatter, da er jo jeg solgt med én gang! ;)

    ReplyDelete
  6. Hei på dæi!
    Å for en fantastisk sengbeskytter da! SÅ gøy at du har brukt den når du va lita:)
    Gøy å gå på skattejakt på lofte når mann finn nåkka sånt:)
    Håpe du får en kjæmpefin fredagskveld.
    Mange klæmmer fra tøvsjura Kristine

    ReplyDelete
  7. Å så kule! Å såg fantastisk goe ud og, høge å stive, e så drittleie den lefså fra ikea eg og, mn orke isje kjøba ein aen.. minsten e jo øve to år og så snart sleppe eg å bruga ann mer:))
    Ha ei fine helg!!
    klem:)

    ReplyDelete
  8. Så fantastisk flott! Den vi har er sørgelig kjedelig og hvit og er kun ni år gammel - men godt brukt fordet. Heldigvis gjør den nytten;-))

    Masse fint hos deg! Blir kjekt å følge deg videre.

    Gøy at du vil være med på gi-bort-lotteriet mitt;-))

    ReplyDelete
  9. ååå så fiiiiin *sukk*

    ReplyDelete
  10. Å for et funn!!Jeg har også brukt mye til min sønn som jeg hadde som liten.spurte min mor om de hadde slike til sengen når jeg var liten,men fikk beskjed om at det fantes ikke i 1976..Jeg velger å tro at mamma bare ikke kjøpte det he he:)Klem Linda:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!