November 21, 2010

Settekasse nr 2 Made by Mumsi

I dag har "tante"barnet hatt bursdagsselskap med masse gøy og fanterier for store og små.
Tante Mumsi måtte jo trå til med noe en hver liten 6åring eeegentlig ønsker seg, bare de vet det ikke.
Det MÅTTE bli settekasse til alle små figurer, ting & tang.

Pappa Rottefinn slo til med grunning av en passende settekasse kjøpt brukt. ( Så den er laget av Pappa Rottefinn også altså) Deretter er den spraymalt rosa, så dekorert med diverse papir og tapet.
For en ekstra "toutch" dekorerte jeg og med tegninger laget av selveste bursdagsbarnet.



Suksess.

17 comments:

  1. ÅÅÅÅÅ så fin.
    Heldige.Heldige tante barn.
    Tror det er den skjønneste settekassen jeg har sett :o)
    Ha en fin kveld :o))

    ReplyDelete
  2. Den ble rett og slett dritkul! Særlig med den fine tegningen midt i. Jeg må se til å snuble over noen gamle settekasser, snarest! Spraymaling har jeg jo allerede, og om det må jeg bare si: fantastisk! Du skal ha evig takk for å ha spredd informasjon om verdens gøyeste og mest effektive måte å male på! Jeg har sprayet en gammel malingsflekket krakk i verdens fineste blåfarge, og den ble GRÅDIG fin.

    Fin uke til deg!

    ReplyDelete
  3. Så fin den ble! Og så lurt å bruke bursdagsbarnets egne tegninger også. :)

    ReplyDelete
  4. sååå fin den var. Lurt å bruke tegningen. dem blir som regel lagt i en skuff. Morsom måte å gjøre det på!! :o)

    ReplyDelete
  5. WOW, den var fiiiiin! Skulle nesten ønske jeg var en liten jente igjen og kunne leke med en sånn herlig settekasse :-) Det er jo midt i blinken for ei lita frøken på seks år da, de er jo ofte svært glad i små figurer og dill og dall og små søte rom med plass til alt dette;-) Koselig gave asså!

    Ha en fin søndagskveld og en bra uke. Det er så gøy å følge med på alt du lager og viser frem!

    Hilsen fra Mollie

    ReplyDelete
  6. Hei på dæi!
    For en utrulig fin gave da! Heldige jenta som får den.Tenk å få samle alle småtingan sine i nåkka så fint:)
    Kjæmpekoselig at du har brukt tægninger som ho sjøl har laga. Det blei prikken over I`en:)
    Håpe du har en kjæmpefin søndag.
    klæm fra mæi til dæi

    ReplyDelete
  7. Tenker det var ei lita jente som var glad i dag! Flink er du:)

    ReplyDelete
  8. Den ble kjempefin!!! Hadde bare jeg hatt en sånn da jeg var 6 år..eller jeg hadde vel det.. men den var 80-talls furu. Ville myye heller hatt en slik fargerik en til all dilldall jenteting:)

    ReplyDelete
  9. heldig 6-åring altså:) Artig med gaver fra hjertet:)

    Samarbeidsprosjekter i heimen er trivelig:)

    Mandagsklem fra Trine:)

    ReplyDelete
  10. Åh, så fin! Så lurt å spraymale. Jeg brukte maling og kost - for et arbeid.
    Ønsker deg en fin og koselig uke.
    Klem fra Sølvi

    ReplyDelete
  11. Åh, detta er du god på! Håper du lager noen som du kan selge også, på epla eller noe, du kommer til å tjene rått :D:D herlig!! Ta å lag en settekasse med din egen kunst også :D mer ekslusivt får man det ikke ;)

    ReplyDelete
  12. ingen problem å strikke nye, hvis du vil, tar et par dager bare :D
    De jeg har er i str 38.
    Det er jo ikke moro hvis ikke de passer...
    min mail er lhantveit@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. WOW, den var jo bare helt nyydelig!!! Og så mye fint papir! Veldig veldig bra arbeid, flinke du.

    Marit

    ReplyDelete
  14. For en fantastisk flott gaveide! Også ble den jo så nydelig :o)

    ReplyDelete
  15. Ja dette må jo bare ha vært en suksess. Herlig med tegningene hun selv har tegnet inni! :)

    ReplyDelete
  16. Takk for bra post. Veldig spennende.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!