November 08, 2010

Settekasse made by Mumsi


Etter å ha sett blogglandias fineste settekasser i lengre tid nå, se for eksempel førstegasselen sin så skjønner dere hva jeg mener, måtte jeg jo helt enkelt prøve meg på en jeg og.
Og det er sant som de sier, det var gøy!
Ny-gammel spraymalt settekasse med farget papir i løpet av en CSI episode:


Tips for slunkne lommebøker:
Få med deg litt innpakknings papir når du handler i butikkene, (spesiellt bokhandlere og smykkebtikker har FINT papir) slik at du kan pakke inn "gaven" selv, men "gaven" er jo selvfølgelig til deg og trengs ikke pakkes inn. Vips har du fint papir å bruke til diverse. Kanskje litt smålig å gjøre, men det funker for meg (som har veldig slunken lommebok)  :)

13 comments:

  1. Så fiiiin!
    Har ei settekasse som eg har tenkt å gjørr det samme med :o)

    Og lommeboka blir snart litt mindre slunken ;o) Eg informerte slekta i går om at eg ville ha penger te bildet ditt te jul. Eg har imidlertid penger på regningskontoen, så eg sette de inn når eg får kontonr ditt.

    Og søte du da! Trur du virkelig at eg hadde vært så ufin og sagt at eg ville kjøpa det hvis eg ikkje meinte det???? Trudde du kjente meg såpass ittekvart at eg aldri seie nåke hvis eg ikkje meine det ;o)

    Send meg mail med kontonr ditt du, så vente eg spent på å få bildet der det hørre hima når utstillingen din e øve godjenta mi :o)

    ReplyDelete
  2. Den ble kjempefiiin, så masse spennende og fint papir i! :D

    ReplyDelete
  3. Takk for tipset lommeboken min er også en lettvekter. Skjønn settekasse
    og inspirerende blog.
    Ha en fin dag : )
    Malu

    ReplyDelete
  4. For en fantastisk blogg du har! Fant inspirasjon i samtlige innlegg nedover her :)

    Slenger meg på som følger og legger deg like godt til på bloggrollen min.

    Ha en knall kveld!

    Kari

    ReplyDelete
  5. ååh! Kjempefin!!!

    ReplyDelete
  6. så innmari fin settekassen din er:) CSI følges her i huset også:) Criminal minds følger vi også, gjør du?

    Fin mandagskveld ønskes med klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  7. Så fint det ble!! :) Skikkelig fine,friske og kule mønstre og farger! Gøy når det er forma som et hus! Jeg har foreløpig bare funnet helt firkanta settehyller. :)

    ReplyDelete
  8. Hei !!
    Så fin settekasse, herlige farger.
    Jeg har også settekasser, barna liker de kjempegodt. Har min stående litt lavt på en benk, så minstemann elsker å ta tingene inn og ut, slik kan han holde på i en evighet.
    Ha en fin uke !!
    -Cecilie

    ReplyDelete
  9. Så kjempefint det ble! Fader, dere er noen flinke og driftige jenter der ute. Jeg må innrømme at jeg ikke har settekasser fra min 80tallsungdom liggende og slenge, så det må jeg på et eller annet vis prøve å anskaffe meg. Men spraymaling har jeg, og overhodet ingen kvaler med å tuske til meg innpakningspapir fra hvem det måtte være! Det er ganske lange reklamepauser i Gilmore Girls, så da kan skulle det være mulig å være ganske så effektiv.

    Og fine, fine simpsonsfigurer!
    Mr Pafrika hadde blitt grådig begeistret. Og det er jo snart jul. Hm!

    ReplyDelete
  10. Dette ER faktisk den aller fineste settekassen jeg har sett :D Elsket den!!!!

    ReplyDelete
  11. tusen takk for veldig hyggelig kommentar på bloggen min :)

    og for en nydelig settekasse du har laget deg :D kjempeflott ble den!

    ReplyDelete
  12. Vitamininnsprøytning av en settekasse! Elsker de glade fargene:))

    ReplyDelete

Comments makes me smile!