November 12, 2010

Nytt arbeidshjørne

Nå er arbeidshjørnet flyttet, fra lillerommet ( baby Naninos rom ) og inn på soverommet.
Det gjenstår å få skapdører på bokhyllene og litt diverse, men jeg har funnet meg godt til rette allerede.
Bordet er en lang fineer plate. Beina fant pappa rottefinn på gamle kontoret sitt. Stolen er litt lav iforhold til god sittestilling, så jeg er på utkjikk etter en fin kontorstol. Gøy å være på jakt :D


Her kommer bilder: FØR så det slik ut.


For noen år siden kom jeg over denne elefanten på salg hos Indiska. Den har fulgt meg siden..


Den store kofferten er loppefunn, den lille er fra min mors barndom på 50`tallet..


7 comments:

  1. jeg blir helt overgitt av alle de fine tingene dine:) Så artig at du tar vare på så mye småtterier, har sånn sansen for det. Og fargene, bare en nytelse:) Gisper etter luft her jeg sitter:)

    God helgklem fra Trine:)

    ReplyDelete
  2. Jeg digger Pacmanveggdekoren!

    God helg fra Frøken Grønn

    ReplyDelete
  3. Hei igjen! Takk for hyggelig besøk og at du vil følge meg : D

    Vi har helt klart mye felles - som vel enklest kan oppsummeres med en stor interesse for ting av alle slag...

    ReplyDelete
  4. Så utrolig kult med alle de små fargerike figurene på de hvite hyllene!!! Kul vegg!

    Marit

    ReplyDelete
  5. Lekent og fint :) Viste disse bildene til min sønn, han elsker The Simsen ( ser dette er skrevet feil, men hodet mitt er helt koko, kommer ikke på hvordan... ja ja du skjønner sikkert ;) Hi hi :)Simpson ? DÆ !! DÆM E HELDI, sa han :)Vi liker arbeidhjørnet :)

    Ønsker deg en fin helg :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  6. Wow, for en inspirerende krok! Helt utrolig, så mange nydelige detaljer!
    Med det samme så trodde jeg "FØR" var en overskrift og ikke link, så jeg skjønte ikke hva som var forskjellen på de øverste og nederste bildene! Hoho, snakker vi fredagskveld?? Hell yes... :P

    ReplyDelete
  7. Det var en veldig kul arbeidsplass. Personlig og fargerik.
    Du har en fin og inspirerende blogg, jeg la meg til som følger.

    Fortsatt god helg, hilsen Louise

    ReplyDelete

Comments makes me smile!