November 16, 2010

Ønskeliste fra Hviit.no

Jeg blir med i siste liten på Hviit.no`s nettbutikk Konkurranse. Det man må gjøre er å gå inn på hjemmesiden deres, Hviit.no og lage seg en ønskeliste med ting du liker fra shoppen deres, og så lage et innlegg på siden din for så å linke den tilbake til dem. Den heldige vinneren får et av ønskene sine oppfyllt.
Dette er hva jeg ønsker meg. Er det ikke FINE ting?




 Konkurransen stenger 18 november.  


Imens ber jeg til de høyere makter og krysser ALT jeg har..
Baby Nanino og Pappa Rottefinn krysser og.


7 comments:

  1. vilka härliga prylar, själv kan jag tänka mig dom turkosa boxarna:)

    ReplyDelete
  2. Fine ting, og du er da grådig grei som tipser oss andre om godsakene, og ikke minst muligheten til å vinne dem!

    Men nå må jeg gå strake veien ned til giveawayen din, der var det nemlig også veldig mye fint! Jeg sier som deg, heia blogging, det er gøy og inspirerende og koselig og fullt av greie folk her!

    ReplyDelete
  3. Kjempeflotte ting, håper du vinner!!! Tror nemlig ikke jeg får tid å gå innom den giveawayen i dag;)

    ReplyDelete
  4. Jooo! =D Ser du har med noen av mine valg også. Hadde faktisk med både "christmas" bokstavene og wallstickeren på utkastet mitt, men fant ut at jeg måtte begrense meg en bittesmule. ;)

    Lykke til! (selv om jeg vil vinne her.. ;) )

    ReplyDelete
  5. Hei på dæi
    !Her va det masse fint du ønske dæi ja:)
    Like så godt puta med sau på:)
    De soppelysestakan du viste i forje innlegg va kjæmpesøte. de likte æi godt:)
    Ha en fin kveld.
    klæm

    ReplyDelete
  6. Heisann!
    Så mye fint da mann!Jeg elsker de turkise boksene!Og klossene, sukk sukk og atter sukk....
    Lykke til i konkurransen:)

    ReplyDelete
  7. Har nok en god del lyst på sau og rådyr puter jeg også! De var sååå fine!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!