November 13, 2010

Homepartyet

Ah så gøy det var! Ikke trodde jeg et Homeparty kunne være så kjekt! Så egentlig for meg litt sånn Tupperware party i stua ( ikke det at jeg har vært på noe homeparty før, men man har jo alltid sine forestillinger..) men slik var det aldeles ikke!
Kjempe glad jeg dro, jeg visste jo hvem det var jeg skulle hjem til (søsteren til en venninde) så det var ikke så veldig skummelt..kan jo være litt lettskremt av meg tiltider..

Med så MYE flotte klær og saker kunne det ikke slå feil. Pluss god vin og ost ble kvelden for oss FIN.
Hadde med et lite kamera i veska og fikk tatt noen bilder:

Sjekk tapeten i bakgrunnen. Bordet bugnet regelrett over av snasne saker..

Enda flere go`saker..

Damen hadde slått til med de deiligste oster.
Og sjekk DEN boksen hun og hadde stående på kjøkkenbenken. "Betatt!"

Jeg skulle viirkelig ønske jeg hadde tatt med mere penger.. Denne blusen var så behagelig på! Ønsker meg til JUL!

Min gode venninde og jeg MÅTTE bare ha oss en kjole hver av dette slaget. Her fjoller vi oss på prøverommet.
Jeg har lovd meg selv å bli litt mere "lady like" i klesveien.. Ha NOEN alternativer til hettegenser, joggebukse og sneakers ihvertfall..

 OG denne også. Den bare måtte jeg ha. Kjente meg så flott i den.
Sjekk tapeten i bakgrunnen her også. Bak noen av plaggene jeg prøvde.

I stua hadde damen rigget til meget lekkert.
Om jeg noengang får walk-in garderobe skal jeg kjøre på som her. Må også vise dere bilde av en av lampene.. SLIK lampe har jeg og lyst på. Nå er lampejakten desidert igang for min del.

Som dere ser har jeg vrikelig kost meg.
Da jeg skulle gå spurte jeg om det var greit å vise noen av bildene jeg hadde tatt, på bloggen min og det fikk jeg jo selvfølgelig. Og ikke nok med det! Snille damen løp å hentet 2 ting jeg kan få lov å dele med leserene av min blogg! Syntes det var så hyggelig av henne. Så i morgen er det duket for GIVE AWAY her inne. Min aller aller første. Har tenkt tanken 1000 ganger, men liksom ikke funnet noe som var "godt nok" å gi bort... MEN nå har jeg endelig det! Og da jeg med fyr i flammen.. fortalte det til pappaROttefinn så ville han og` støtte opp om med en premie til lotteriet. En av hans kjære Simpsonsfigurer! ( Han har bare et titalls stk for mange skjønner dere, som han skal prøve å selge på Finn, da han har fått dobble og tripple like i de forseglede pakkene de selges i )((Så ingen fare,samlingen hans vil forbli komplett..))

SÅ med det takker jeg for meg i kveld, Nanino vil ikke sove søtt i sengen sin. Mor Mumsi er sliten.. OG ja en ting til..
FLAMINGO.NO er nettbutikken. I`m lovin it!

15 comments:

  1. Den rødprikkede blusen var utrolig fin på deg - den MÅ du få til jul!

    Tror jeg må inn og kikke på den nettbutikken for der var det flere plagg jeg likte, ja...

    Fortsatt fin kveld fra Frøken Grønn

    ReplyDelete
  2. Det så ut som ett veldig kreativt og gøy homeparty! :o)

    ReplyDelete
  3. Flamingo.no er besøkt mange ganger tidligere og jeg har nærmest siklet over tastaturet!:) Så mye fint.
    Gøy med slik et homeparty!

    klem fra meg :)

    ReplyDelete
  4. Hei på du :)

    Det så spennende ut det homepartyet!! Ikke slike jeg har vært på før ser jeg... Hmmm...

    Synes du har en spennende blogg, som jeg gleder meg til å følge videre :)
    Fortsatt finfin lørdag.

    ReplyDelete
  5. Fy søren så masse fint!
    Og så fiiiiine klærne var på deg snupps! Den prikkete bør du rett og slett ordna deg altså!

    Ser ut te å ha vore ein fortreffelig kveld ja. Var innom nettbutikken itte forrige innlegget ditt, og nå e eg verkelig spent på giveaway :o)

    Glede meg te bilde og! Du får hørra med kunstnervennene dine om kossen det e best å senda det, for eg har ikkje aning ;o)
    Du må senda meg kontonr ditt og vennen!

    Det e sååå godt å sjå at det e så møkje så lyse på din vei for tida godeste du. Eg GLEDE med veldig på dine vegne!

    ReplyDelete
  6. Eg ser forresten at eg får dobbelt opp oppdatering av dine innlegg nå, tihi :o)

    Fra ingenting te dobbelt faktisk ;o)

    ReplyDelete
  7. Så mye fiint! Dette var klær for MøbelPøbel!! Skal virkelig sjekke ut denne siden-takk for tipset:)
    Du ser nyyydelig ut i blusene*
    God lørdagsklem

    ReplyDelete
  8. Ååååå jeg er grønn av misunnelse. Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg kommet på flekken :) Titter du innom bloggen min så ser du at du har fått en award av meg :) Takk for en underholdende og inspirerende blogg (og personlighet, regner jeg med):) klem K

    ReplyDelete
  9. Så fint innlegg, bloggen din er knall...det homeparty skulle jeg gjerne ha vært med på...ha en fin søndag videre. Hilsen Wilhelmine

    ReplyDelete
  10. Så mye spennende! Likte spesielt godt de matchende kjolene. Hihi.. :)

    Super søndag!

    ReplyDelete
  11. så kjekt det virket! masse masse fine ting da! og så søt du er:-)

    ReplyDelete
  12. FOR et herlig homeparty å være på!!! Det partyet skulle jeg gjerne vært på :)

    Maritmarchrsto@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Tack för din fina kommentar hos mig och för att du visat mig vägen till din fina blogg:) Oh...hade varit på ett så fint party , jag med!!!

    ReplyDelete
  14. Så ut som om det var mange fine ting på det homepartyet. Må sjekke den hjemmesiden..
    Kjempehyggelig at du ville bli min første følger..

    ReplyDelete
  15. jeg elsker Flamingo!!! Har bestilt flrer ganger ting der. Skulle gjerne vært på det homeparyet. Så mange lekre ting og fine klær!!!! Blusen var nydelig på deg. Flott blogg!!! :-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!