November 14, 2010

Gratulerer med da`n

Gratulerer PappaRottefinn aka pappanini aka Dj Ross! Dagen i dag er din. Før aller første gang.

Mor Mumsi har bakt kake og funnet frem søte gaver.
Men kosen varte ikke lenge, Pappa Rottefinn måtte toge tidlig avgårde til Jaa9 og onkl P videoshoot med Partysvenske. I heele dag har han vært der. Fremdeeeles er han der.
Vet videoen kommer til å bli bra. Så det er verdt det.
Morten Ramm spiller partysvenske. Og DA kan det hvertfall ikke bli dårlig!

Bilde av merkelappene og et kakestykke. Baby Nanino imponerte med selvlaget kort i dag tidlig. Må si jeg setter pris på hennes velutviklede kreative evner, og det allerede som 8 mndeding:

Husker dere fra i sommer da jeg var på videoinnspilling med Herreløse? Tok masse fine bilder på settet. Det var da jeg hadde oppdaget POLADROIDiseringen.. i allefall så er videoen endelig her. Det var en vellykket release i forrige uke.
Låta heter Gratulerer med da`n og kunne ikke passet bedre i dag.

Gratulerer alle menn med barn der ute!



Og så har jeg en reQuest å komme med..

Dere skjønner Pappa Rottefinn er med å spiller på Bedriftsfotballlaget "Rottelauget".
Nå om dagen foregår der en avstemnings konkurranse på " Laget i mitt hjerte", inne på Dagbladet, hvor laget som får flest stemmer kan vinne penger til drakter og lignende. Rottelauget består av kompiser, fattige som sådan og kunne virkelig trengt (nye) drakter.( de spiller i svarte t-sjorter..!) 

Og siden det er hans dag i dag så tenkte jeg at jeg skulle spørre om litt stemmehjelp av de super dupre damene i Blogglandia.

For å avgi stemme TRYKK HER!

Bilder fra i våres:
Ja dere kan tro mor Mumsi er med å heier fra sidelinjen. Gode guttene på Rottelauget!


5 comments:

  1. Gratulerer med dagen til alle fine pappaer i dag ja :-) Molliemannen fikk kake på senga i morges og var riktig så glad. Ikke den vanligste starten på dagen det nei. Så fiiiiiin du var med de klærne i ditt forrige innlegg! Den blusen må du hvertfall få tak i, den var veldig veldig fin til deg :-) Så ut som et snasent homeparty det der.

    Ha en fin kveld, blir spennende å se video med Morten Ramm (det KAN jo ikke bli feil)!

    Hilsen fra MOllie

    ReplyDelete
  2. Eg har stemt :o)

    Skikkelig bra video og sang og!

    Gratulera så masse te Rottefinn med sin fysste farsdag og :o)

    ReplyDelete
  3. Tenker Pappa Rottefinn ble kjempeglad!! Skal stikke innom og gi min stemme :)

    klem :)

    ReplyDelete
  4. hyggelig farsdag dette da:)
    har stemt på Rottefinns fotballag:)

    Mandagsklem fra Trine:)

    ReplyDelete
  5. Grattis med den aller første farsdagen! =D Videoen passet meget godt ja. :)

    Må nok være tro i hjertet til mitt eget lag, for hesteforeningen jeg er medlem av (sitter i styret) er også med. Er fullstendig på trykker`n på facebook for å samle stemmer selv, og synes det er flott du støtter på dette viset. :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!