November 15, 2010

Give Away med trekning 5 desember


Velkommen til å være med på min første Give Away!
Etter mer en 140 innlegg og over 100 følgere er det endelig duket for Give away.
Bloggingen har vært er utrolig reise så langt, positiv, givende og ikke minst inspirerende.
Jeg elsker det og gleder meg til å fortsette lenge lenge.

Premiene er Lisa fra The Simpsons - Kid Robot version.
( This is a piece of art - Not a toy )
Fra snille Pappa Rottefinn:


En fantastisk veske fra Kling og et sykkel-klokke smykke.
Begge fra den flotte nettbutikken Flamingo.no : 


Reglene er:

1 lodd:  om du legger igjen en kommentar på dette innlegget.
Du trenger selfølgelig ikke ha egen blogg for å delta, men legg igjen e-post adressen din.


 2 lodd: kommentar og  følger (eller om du allerede er en følger :) )

 3 lodd: kommentar, følger og om du linker til give awayen ,
bruk det øverste bildet til å linke med.

Trekning 5 desember.


------------------------
En STOR takk til alle dere fantastiske mennesker der ute for alle koselige kommentarer dere legger igjen.
Jeg får pågangsmot, styrket selvfølelse og ikke minst et flott forum til å dele med meg mine kreative påfunn.
Heia blogging!
-------------




81 comments:

  1. oj, 1 mann til å være med på konkurranse.
    håper det bringer lykke
    vil gjerne være med og tar 2 lodd
    legger meg gjerne som følger
    klem fra kragerø

    ReplyDelete
  2. åååå for en emeising premie!
    jeg tar 3 lodd

    ReplyDelete
  3. Klart jeg vil feire deg :)Flotte premier !! jeg tar gjerne 3 lodder :)

    Klem fra Janne :)

    ReplyDelete
  4. vil være med,kjære du:) Krysser alt av fingre og tær, da øker vinnersjansene:)
    3 lodd til meg:)

    Mandagsklem fra Trine:)

    ReplyDelete
  5. Utrolig herlige ting! Elsker the simpsons også;) 2 lodder på meg! Heia blogging!

    ReplyDelete
  6. For en fantastisk kreativ og inspirerende blogg! Absolutt en av mine nyoppdagede favoritter :)
    Jeg henger meg på med 3 lodd.

    ReplyDelete
  7. Åhh vilka härliga vinster! Jag vill såklart vara med ;-) 2 lotter till mig.... Håller tummar och tår!

    Kraam Lotten

    ReplyDelete
  8. Jeg er gjerne med, og rasker til meg hele 3 lodder, og håper et av de gir meg 40-årspresang!

    Her er lenka: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/giveaway-hos-med-et-lekent-sinn.html

    Klem fra Hilde

    ReplyDelete
  9. Anonymous11/15/2010

    Morsomt! Ett lodd til meg :)

    Mvh

    frk.johnsen@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Hurra - stas å oppdage en ny blogg og så oppdage at den ikke bare er fin å lese, men at man også har mulighet til å vinne snasne premier :-)

    Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene!

    ReplyDelete
  11. Wuhuuu! Jeg slår til med tre lodd! :)

    ReplyDelete
  12. Heihei:)
    Såå gøy med giveaway:)
    Her vil jeg være med på 3 lodd:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/gavedryss-hos-med-et-lekent-sinn.html

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    ReplyDelete
  13. JA!! Jeg vil være med å feire den fine bloggen med deg:)) 2 lodd takk:))

    ReplyDelete
  14. åå så gøy!! Jeg er med med 2 lodd :)

    ReplyDelete
  15. Stilig simpsons figur!!!!
    Jeg er med, tre på meg;)

    ReplyDelete
  16. Koselig! :) Jeg tar 2 lodd!

    ReplyDelete
  17. Klart jeg vil være med, og ber dermed om to lodd!

    God kveld!

    ReplyDelete
  18. Dette må jeg være med på. Kul premie!

    ReplyDelete
  19. Tjoho for noen fine premier! Jeg vil være med og tar to lodd :)

    Ha en superduper kveld!

    ReplyDelete
  20. Anonymous11/15/2010

    Så gøy premie:)Håpe, håpe;)Tar 1 lodd.
    Klem fra Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Så flott premie og for et nydelig bilde du hadde tatt vennen!

    Tar sjølsagt 3 lodd :o)

    ReplyDelete
  22. NYDELIG veske! :) To lodd til meg, takk!

    Ha en fortsatt fin mandagskveld!

    ReplyDelete
  23. Gratulerer med ditt første lotteri. Du forjener mange lesere og følgere for den flotte bloggen din! Tar to lodd jeg.

    ReplyDelete
  24. Så artige premier!! :o)

    1 lodd til meg!

    Ha en strålende uke!

    Klem Helene

    ReplyDelete
  25. Kuuuul premie!!!

    Jeg blir med på tre lodd og krysser fingrene:)

    ReplyDelete
  26. Hej hej...kul att du också har give avay :) Självklart vill jag anmäla mitt stora intresse! 3 lotter blir mina, minst:)

    ReplyDelete
  27. Jeg er så klart med! 3 lodd takk ;)

    ReplyDelete
  28. Åh, her var det mye fint å få :D Herlig!!!!!

    ReplyDelete
  29. Det var skikkelig fine premier. Jeg er veldig gjerne med! Tar to lodd (kommentar+link).

    ReplyDelete
  30. Ååååå!! For noen herlige premier! Jeg er med! 2 lodd til meg.

    Smil fra AbluMoo :)

    ReplyDelete
  31. Hærlige premier :D
    vil gjerne være med i trekningen med tre lodd
    ha en fin dag
    /myr

    ReplyDelete
  32. Jag testar min lycka med 3 (!) lotter. Ha det bra!

    ReplyDelete
  33. Fantastiske premier!!! Jeg synes det er så moro med Give away. Tre lodd på meg. :D

    ReplyDelete
  34. Hei og hopp! Jeg tar 3 lodd :-) Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  35. Flottflotte premier!
    Jeg ble følger:-)
    2 lodd

    ReplyDelete
  36. Så mange fine ting! Jeg hiver meg med og tar tre lodd; følger har jeg jo vært leeenge, såklart, her er kommentaren, og jammen har jeg ikke nettopp lært meg å linke på bilder også.

    Krysser det som kan krysses!

    ReplyDelete
  37. Superfin blogg, klarte å bla meg gjennom helt fra starten - ble betatt av fine bilder og morsomme ting. Vil gjerne ha 2 lodd, følger og kommentar. :)

    ReplyDelete
  38. Superfin premie!!! Jeg vil gjerne være med. Tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)

    ReplyDelete
  39. Så fine premier! Jeg tar 3 lodd!

    ReplyDelete
  40. Jeg vil vinne!! :-)

    Kjempefin blogg du har, og jeg slenger meg med med to lodd. Hurra!

    ReplyDelete
  41. Grattis med din første give away! =D
    Henger med gladelig med med alle tre sjansene. Har linket deg opp inne hos meg. Weee! =D

    ReplyDelete
  42. Jeg vil gjerne være med! :) Tar 3 lodd; har kommentert, lagt deg til på Bloglovin og linket til deg fra bloggen min.

    Flott og kreativ blogg du har!

    ReplyDelete
  43. Ja takk, svært gjerne (falt spesielt for veska)! Tre lodd til meg;-)

    Det er sikkert og visst at det er gøy med blogging!

    Bli gjerne med på mitt gi-bort-lotteri om du vil;-)

    Gleder meg til å følge deg videre.

    Klem

    ReplyDelete
  44. Hei! Du er en ny oppdagelse for meg. En hærlig blogg, som lever opp til navnet. Har blitt følger i dag. Liker veldig godt "før og etter"-prosjektene dine. "Hest og kjerre" var jo en super idè.

    Veska og sykkelsmykket er nydelige. Jeg kaprer 2 lodd.

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    ReplyDelete
  45. Oi!
    Så heldig jeg var som fant deg, gjennom Namaste!
    3 lodd tar jeg, og jeg følger deg gjerne for denne bloggen var fin!!!

    M

    ReplyDelete
  46. Kom over denne bloggen via "Hjem te na mor", følger herved også uten å få premie, men det hadde vært en flott bonus ;-D

    ReplyDelete
  47. 2 lodd til meg :)

    ingvill

    ReplyDelete
  48. Jeg er med!!!! Er veldig god på statistikk og veit at jeg er nødt til å ha 3 lodd for å ha god sjanse for å vinne. Så, 3 lodd it is!

    ReplyDelete
  49. tillykke med din blog :)
    jeg vil gerne være med her med 3 lodder :) god søndag :)

    ReplyDelete
  50. Kuuul premie! Jeg har linka fra meg. ☺

    ReplyDelete
  51. ååååå JAAAAA. et vil jeg vinne :o) 2lodd til meg :o)))

    ReplyDelete
  52. Veldig veldig kule ting asså! Dette vil jeg selvsagt prøve å få kloa i og kliner til med tre stykk lodd. Tjoho!!!

    Hilsen fra Mollie

    ReplyDelete
  53. Jeg tar gjerne 2 lodd, kjempefin blogg!

    ReplyDelete
  54. Hvis man kan være med helt fra Danmark, tager jeg 3 lodder

    ReplyDelete
  55. Jeg tar tre lodd! Likte den veska - kjempefin.

    Har GIVEAWAY hos meg, hyggelig om du vil være med.

    Ha en fin mandag!

    ReplyDelete
  56. hei
    jeg trekker gjerne et lodd! :)
    nå skal jeg kikke mer her inne

    sving gjerne innom hos meg og få med deg lodd i mitt lotteri også. Hele fire premier denne gangen!:)

    fin uke til deg
    hilsen Åpent hus

    ReplyDelete
  57. Tar gjerne tre lodd.

    Kh

    ReplyDelete
  58. For en flott blogg og en super candy! Jeg er gjerne med i trekningen med 3 lodd!

    ReplyDelete
  59. Oooh! Tøffe premier :)
    Sett av to lodd til meg.
    Hilsen Caroline

    ReplyDelete
  60. Så superflott give away:)

    Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd:)

    ReplyDelete
  61. kule premier og kul blogg. fin insprasjon for meg som akkurat har nyoppstartet blogg.
    Jeg tar 2 lodd. Ny følger pluss kommentar.
    furua

    ReplyDelete
  62. Festlige premier! Særlig veska! :)

    3 lodd på meg :)

    Kari

    ReplyDelete
  63. Min søster ville elske lille Lisa... Jeg er mere til tasken og det super fede ur! :-D

    Giv mig bare 3 lodder

    Tjek din Give Away på http://missingcreativity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. wowsa! her var det fint og for noen fine premier!
    jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene!

    ha en herlig helg.

    mariannehilsen

    ReplyDelete
  65. Hei Høpp!!dette vil jeg gjerne være med på,tar full pott 3 lodd;)ha en fin lørdag..klem linda:)

    ReplyDelete
  66. Jeg vil være med! Så gøy! Eeeelsker bloggen din! :)

    ReplyDelete
  67. Heisan! Jeg vil gjerne være med på give away!!! Herlige premier! Full pott med tre lodd på meg:-)

    ReplyDelete
  68. Jeg blir gjerne med, og legger meg til som følger-og tar derfor 2 lodd:)

    ReplyDelete
  69. Hold op hvor er det fint - jeg er med på et enkelt lod :)

    Mvh Jennifer (jvn89@hotmail.com)

    ReplyDelete
  70. jag vill gärna vara med, 1 lott till mig!

    ReplyDelete
  71. Jeg tar gjerne to lodd :)

    <3 Lisa

    ReplyDelete
  72. Det var utruleg flotte premiar.:) Eg vil gjerne vere med og tek 2 lodd.:)
    Ha ein fin kveld!

    ReplyDelete
  73. Give away er kjekt. Eg vil gjerne vere med. Tar 3 lodd!

    ReplyDelete
  74. Hei:) Eg vil vær m ja, 3 lodd takk:))
    klem:)

    ReplyDelete
  75. Hei!
    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd :)
    Tusen takk :)
    Klem Anette :)

    ReplyDelete
  76. I´m in!
    3 lodd til meg takk!
    PS velkommen til give-away hos meg!
    Digger banneret ditt!
    manuela

    ReplyDelete
  77. Kule premier, jeg vil gjerne være med! :D

    ReplyDelete
  78. Her må jeg bli med, sånn litt i siste liten. Veldig kule premier, og fin blogg! Tar to lodd, siden jeg har lagt meg til som følger også.

    ReplyDelete
  79. Ja!! Jeg vil også være med! Takk for at du minnet med om denne.
    To lodd til meg.

    Er så glad i bloggen din!

    Klemmer i massevis fra meg

    ReplyDelete
  80. Ja, eg vil gjerne vere med! To lodd til meg:) Kjemepfin blogg du har

    ReplyDelete
  81. To lodd til meg!! :)

    Håper virkelig at jeg vinner, for Lisa Simpsons-figuren er absolutt kul! Jeg elsker Simpsons! Hvis jeg ikke vinner den, så må jeg vite hvor du fikk tak i den!! :D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!