November 28, 2010

Adventsstake made over by Mumsi

Og vips var 1 søndag i advent her.
Ikke har vi 1-2-3-4-adventslysene i orden. Ikke er den lilla duken på bordet..
Men jammen fant jeg ikke frem både julestjerne og elektriskadventsstake ned fra loftet i dag.
Så litt advent i heimen er det blitt.

Men ishj.. den adventsstaken i falmet furu og falmet plastikk viste seg ikke fra sin beste side for å si det slik..
Tok ikke før bilde, men sjekk litt av pynten som var på. Sier sitt..


Nu, etter omstendig teiping av ledning og huller til pærene er den blitt som NY.
Belton spray i fargen Crazy Plum er brukt.
Bilde med blits..


Bilde tatt uten blits..

God første søndag i advent!

16 comments:

  1. rååstiiilig, Mumsi:) Gir meg ende over:) Du lager bare fine ting du:)
    Min er rød, enda...........:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  2. Uff..jeg har hatt en i furu, og har vel en i rød også..hvorfor i alle dager lager de den plastikkpynten rundt?! Kjempelurt å spraye den lilla, ble lækkærtsmekkert!

    ReplyDelete
  3. Kjempe kuuuul, elsker fargen, helt herlig og helt etter mitt hjerte det der... Ha en flott 1 advent og en fin ny uke snart ;)
    klem victoria

    ReplyDelete
  4. Wow, den ble råfin!Så oppfinnsomt:)Jeg synes adventstaker med mye farge er råfint, kunne hatt en i turkis og en i knallgult og en i lilla....
    Ha en flott kveld!

    ReplyDelete
  5. Me like!!!

    Ha en fin kveld :)

    ReplyDelete
  6. Oj knallsmart! Den ble finfin :)

    ReplyDelete
  7. Hei på dæi!
    Du detta va lurt da! Blei jo en helt ny stake no! Og fargen va jo kjæmpefin! Du e så kreativ asså!
    Like mæi her inne hos dæi:)
    Ha en kjæmpefin dag.
    Klæm fra mæi

    ReplyDelete
  8. Oh, that's more like it, ble knallfin, og så adventsaktig! ;)

    ReplyDelete
  9. Hei kjære deg!
    Først: jeg bare elsker bloggen din og din kreativitet! Jeg legger deg herved på bloggrollen din, for jeg må følge med på mer av alt det kreative du gjør.

    Og bildene dine er så utrolig vakre! Takk for det du deler med oss!

    :klem:

    ReplyDelete
  10. Fint blei det ja :o)

    Har vist bildet ditt i innlegget mitt i dag ;o)

    Klem på klem

    ReplyDelete
  11. Fra ukul til kul med enkle grep. dette likte jeg:)
    Du har en kjempefin blogg.Elsker tingene du lager.Barnerommet var bare helt supert!!
    Ha en fin kveld. furua.

    ReplyDelete
  12. Lekker farge:o)
    Kuul redesign:o)

    ReplyDelete
  13. Hei!
    Dette ble veldig fint. Jeg har en 'sju-armer' i messing, fått av pappa, men tør ikke å spraye den.... Jeg har nettopp kikket litt rundt på bloggen din og fant disse fine bildene dine fra NIB sine konkuranser også, og mye annet gøy. Så flink og kreativ du er :-)
    Ønsker deg en riktig fin dag.
    Klem

    ReplyDelete
  14. Enkelt og fint sånn :)

    Nå er "nystrikkede" strømper på vei til deg i postkassen :)

    Ha en finfin dag

    ReplyDelete
  15. Dritkul adventstake. Jeg må si at jeg gikk og ventet på når den første spraylakkede adventstaken ville dukke opp...hehe:O)

    Du har vunnet giveaway hos meg så inn og se.
    God helg til deg og dine!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!