October 28, 2010

Torsdags Før -og Etter Nattbord

I Spydeberg er det en meget koselig gammeldags ordentlig bruktbutikk drevet av søte eldre damer.
For en månedsiden eller så var jeg og min mor innom og der stod nattbordet til Nanino! Det måtte bare bli med hjem det. 50 kr fattigere, men pytt sann. Det er 1 og en halv kaffelatte på cafeen, og når jeg tenker slik går det an. Selvfølgelig gjør det det!

I disse dager flyttes hele kontoret/"boden" inn på soverommet og alle baby tingene inn på lille-rommet som vi kaller det. Litt av en jobb, lenge siden det har vært et såpass stort kaos av ting og tang i leiligheten. 
Gleder meg til kanskje å få sove noen timer sammenhengende i natt.
I natt er første natta på eget rom.
Stort for Mumsi - Stort for Nanino.

Nattbordet ble vasket - pusset - grunnet - malt på med hvit blank maling (samme som på komoden i gangen/nå på kjøkkenet-sprinkelsenga-hylla på kjøkkenet-lille "kontainer"bordet i stua- min barndoms tre stol)
((utrolig hvor langt en liten boks rekker)).
På skuffene er Belton spraymaling brukt. Piglet pink og light piglet pink.

Nanino sier hun er fornøyd. Mor Mumsi smiler.

15 comments:

  1. Så knallfint det blei!!!!
    Det varme hjerta mitt å sjå at du nå har mærr tid te å gjørr sånne kjekke ting som gir påfyll i hverdagen :o) "Fordi du fortjener det" ;o)

    Og NÅ komme du opp sjå meg! I et desperat forsøk så prøvde eg å slutta å følga bloggen din, for så å bli følger på ny, og det funka visst :o)
    Ikkje f... om eg vil gå glipp av Mumsi-innlegg ;o)

    ReplyDelete
  2. Så nydelig nattbord!!Elsker fargene på det nusselige:))Kjempeflink har du vært!

    ReplyDelete
  3. Det blev ju jättefint!

    ReplyDelete
  4. hvor er det bare blevet tøsse lækkert!! mums det ligner candyfloss

    ReplyDelete
  5. Så fint den ble :)

    Hyggelig med baby i egent fint rom

    ReplyDelete
  6. Sååååå fint det nattbordet ble!! Skjønner godt at nanino er fornøyd! :)

    ReplyDelete
  7. Så flott det ble! Artig å se hva litt maling kan gjøre!

    ReplyDelete
  8. Så fint, også rosa da! <3 :)

    ReplyDelete
  9. Stilig!! Ikke rart ho var fornøyd;) Håper dere får ei god natts søvn alle mann!! Det gjør som regel susen!! :D

    ReplyDelete
  10. Kjempefint nattbord. Heldige baby Nanino!! Og rosafargene hadde de søteste navnene :-)

    ReplyDelete
  11. Så fint det ble. Jeg får mamma til å male for meg jeg. Liker ikke det selv, så jeg gleder meg til hun kommer med det ferdigmalt! :) Latskapen lenge leve tjihi

    ReplyDelete
  12. Kjempefin kommode, skjønner godt at både mor og datter ble fornøyd. Og grattis med eget rom til veslejenten!
    Så fint at du tok imot utfordringen. Kjente meg godt igjen i det du skrev, både om ord vi ikke liker, og grusom høyfrekvent mobilladerpiping.
    Og tirsdagsduebildene, de var helt nydelige!

    Fin kveld til deg, og måtte du få mange sammenhengende timers søvn i natt!

    ReplyDelete
  13. Nydelig nattbord !!
    Ha en fin helg.
    Cecilie

    ReplyDelete
  14. Kjempekult nattbord! Herlige farga du hadde malt d i, skjønne godt at veslå blei fornøyde:)
    Å ein 50-lapp e ingen pris for d nei! herlighed m får jo ingenting for ein 50-lapp lenger...d e jo nesten isje ein lunsj eingang;/
    Go helg! Klem:)

    ReplyDelete
  15. Så herlig. Har så sansen for formene. Deilig når man kan gjøre litt sjøl. Her er mitt nyoppussede nattbord til 3-åringens rom:

    http://fru-u.blogspot.com/2010/10/nattbordet-er-ferdig-redesignet.html

    ReplyDelete

Comments makes me smile!