October 26, 2010

Tirsdags Due

6 comments:

  1. Hei på dæi!
    No kjente æi smilet bra sæi over ansiktet mitt:) Den her va jo bare helt herlig! Tenk å ha en så søt fugl på¨huset sitt:) Detta kan æi like:)
    Håpe du har det bra.
    Mange klæmmer fra tøvsjura Kristine

    ReplyDelete
  2. Åh, så fint. Elsker sånt.

    ReplyDelete
  3. så søt! oppdaget en på Carl Berner på mandag, har tenkt å ta bilde av den jeg også, for sånne ting er jo toppers i hverdagen :)

    ReplyDelete
  4. Så bra :o)

    Ikkje fullt så bra at eg må sjå på andre sine blogger at du har lagt ut nye innlegg, men funke det og da når ikkje den vil hos meg av ein eller aen merksnodig grunn...

    ReplyDelete
  5. Artig. Jeg er ny inne hos deg. Er på en runde for å finne inspirasjon og hit kommer jeg definitivt tilbake.

    ReplyDelete
  6. For et gøyalt innlegg - så morsomt med en slik fugl på huset, og jeg smiler av bildet med den ekte dua på - fantastisk :) Du er en veldig inspirerende blogger for meg!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!