October 03, 2010

Nytt spisebord og stoler

Nytt kjøkkenbord! Og stoler! Deilig å våkne opp til nytt kjøkken.
Det gamle spisebordet ble fort solgt på Finn.no og et par dager her sto vi uten bord og stoler.
Så dukket det opp. Fine lille respatex bordet og 2 solide gode-for-rupme-og-rygg stoler. Funnet i en av låvene til han Kjell ute i østfold. De er forøverige PROPPfulle av ting og tang. Vil tilbake til han snart igjen, så han skal få et eget innlegg her. Hos han kan man gå på skattejakt i flere timer.. 

Opplevelse Kjøkken ble som ny. Slik så det ut før.
2 nye små fin-kopper-med-asjett-til-å-ha-under med kaffe i, fra bruktbutikk i Spydeberg gjorde frokosten komplett.






 2 søte taburetter er også huuket tak i. Fra bruktbutikken til Blåkors nederst i Thorvald Mayersgate. Ganske så allright.

God uke til alle som leser dette. Må solen skinne på deg!

8 comments:

  1. Så flott!!!
    Likt mitt bord ja, men ditt ser ut te å værr i bedre stand :o) Trur eg kanskje komme te å male mitt.

    Så gøy å gjørr kupp og da!! Ser ut så denna helga og blei fin i Mumsihuset :o)

    Du må forresten sende meg adressa di ;o)
    Ville du ha lua og forresten??

    Ein heile haug med klemz herfra :o)

    ReplyDelete
  2. Fine fine kjøkkenet! Hvis du går opp en størrelse, så har vi helt identisk kjøkkenbord:)

    God søndagskveld!

    ReplyDelete
  3. Heisan !
    Så herlig spiseplass! Faktisk er jeg vokst opp med et slik kjøkkenbord, men hvor det tok veien en gang i tiden, er ikke lett å vite.
    Skjønner du gleder deg til frokost for tiden.
    Så artig det var å se deg med tapetpakken! Veldig gøy å høre at du likte den og har ideer om hva du skal bruke den til.
    Så gøy at du traff sprudlende Namaste også! Hun skrøt veldig av deg i en mail da hun skulle bestille noe i nettbutikken min og kunne fortelle at vi alle tre er tvillinger (det var vel deg...er litt distre`i blant)
    Ha en flott ny uke og så håper jeg kabalen går opp på hjemmebane for dere. Herlig blogg du har!
    Klem fra Kaspara

    ReplyDelete
  4. Hei og hopp!
    Så fint det ble! Flott med bilder på veggen, stolene og bordet. Så digget jeg den gule potteskjuleren din.

    ReplyDelete
  5. Synes det var fint før også, men det ble mer unikt og "deg" nå. Stolene ser gode ut å sitte i, og bordet bringer frem barndomsminner. Et sånt hadde mormor også, så nå ble jeg mimrende mormorslykkelig. :)

    God uke til deg og dine fra Huldra :)

    ReplyDelete
  6. forstår godt den gode, nye kjøkken følelsen din:-) Dette ble kjempefint, også så fine kopper:-)
    Så artig med de låvene. Må vel kunne legge bilferie dit en gang vi fra Trøndelag da:-)

    Finfin mandag ønskes deg fra Trine:-)

    ReplyDelete
  7. Så mye stiligere det ble! Knallkult:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!